הסרת שיער בבית השחי (לא רק לנשים)

כל אישה רוצה לחוש הכי נשית ונחשקת שבעולם. עבור כל אישה "נשיות" מתפרשת בצורה אחרת, ובהתאם כל אישה גם נצמדת לסטנדרט מסוים של טיפוח. ובכל זאת, אם ישנו משהו אחד המשותף לכל הנשים הוא המרדף אחרי הסרת השערות בבית השחי. למרות שנשמעו קולן של פמיניסטיות המוחות על הורדת השיער מאזור זה, רוב הנשים היו שמחות להתעורר בבוקר ולגלות כי בית השחי שלהן נקי משיער.

אז קסם שכזה אולי אין, אך הורדת שיער בלייזר מבית השחי – דווקא כן! ב"אמריקו לייזר" ניתן להסיר שיער מבית השחי באמצעות שיטת ההסרה היעילה ביותר. לא עוד גילוח, שעווה ובזבוז זמן רב על הסרה המספקת תוצאות לפרק זמן קצר.

"אני מגלחת את האזור והכל טוב. למה צריך לייזר בשביל זה?"

ישנם אזורים שניתן להצניע בקלות, אך גם ישנם אזורים בגוף החשופים דרך קבע. בעת שישנן שערות בבית השחי שלך, הרי שאת נמנעת ללבוש גופיות, חולצות ומפגשים רומנטיים הם בכלל מחוץ לתחום. כך, את מוצאת את עצמך בכל כמה ימים, מקדישה זמן וכסף לטובת הסרת השיער מבית השחי. האסתטיקה חשובה לכל אישה, ושיער בבית השחי מפורש כהזנחה וחוסר נשיות.

גילוח השיער בבית השחי הוא מעין פלסטר – פתרון זמני בלבד. השיער שצומח לאחר הגילוח הוא שיער עבה, צפוף ועקשן יותר, כך שאת נכנסת למעגל השתעבדות שהיציאה ממנו היא רק באמצעות הסרת שיער בלייזר. התמסרות למספר טיפולים, תעניק לך ראש שקט לטווח הארוך!

"תוך כמה זמן בית השחי שלי יהיה חלק?"

טיפול הסרת שיער בלייזר הוא טיפול שרואים את התוצאות שלו בהדרגה. לפני הטיפול, יהיה עליך לגלח את האזור. מפעם לפעם, תוכלי להבחין כי הגילוח הופך פחות משמעותי, משום שישנם זקיקי שיער שנפגעו ולא חוזרים לצמוח שוב. מספר הטיפולים אינו קבוע, אך בהחלט ניתנת הערכה ראשונית לאחר בדיקה מקצועית הבודקת את עובי השיער והצפיפות שלו.

יש לציין כי הסרת השיער בלייזר לא מספקת תוצאות לנצח. עם זאת, מדובר על השיטה היעילה ביותר, וזו שזוכה לשביעות הרצון הגבוהה ביותר. סיכוי צמיחת השיער מחדש מושפע משלל אלמנטים: שינויים הורמונליים, גוון השיער, העובי והצפיפות שלו. ב"אמריקן לייזר", ניתן ליהנות מהסרת שיער לכל החיים! במידה והשיער שב לצמוח, ניתן לפנות אלינו לייעוץ והתאמת תכנית טיפולים מחודשת.

גברים יקרים: הסרת שיער בבית השחי גם לכם!

אמנם הביקוש מצד הנשים להסרת השיער בבית השחי גבוה יותר, אך אין זה אומר שאין גברים המעוניינים בהסרה שכזו. כל אדם מפרש בצורה אחרת את נוכחות השיער באזורים שונים בגוף. בעוד ישנם גברים שעבורם שיער בבית השחי הוא תמצית הגבריות, ישנם אלו שנבוכים ממנו מאד. המבוכה אגב, יוצרת המון פעמים התנהגויות מונעות שמגבילות את הגבר. לדוגמה: מניעה מלבישת גופיות, רק על מנת שלא יבחינו בשיער בבית השחי. הסרת שיער בבית השחי לגברים, כמו גם לנשים, מעצימה את הביטחון העצמי ומאפשרת לכל אחד לחוש בנוח יותר בגופו.

גם אתם רוצים להרים ידיים מבלי לחשוש? הגיע הזמן להסיר את השיער המיותר! הורדת שיער מבית השחי לנשים ולגברים בחבילות משתלמות במיוחד!