לא תאמינו איך קיילי ג'נר חגגה הסרת משקפיים בלייזר

מסיבת הסרת משקפיים בלייזר שערכה קיילי ג'נר עם אנסטסיה קרניקולאו, כללה שמלות לטקס עם ציורים של עיניים.

חברות העוברות הסרת משקפיים בלייזר ביחד נשארות חברות לנצח, ה-BFF המדוברות הן קיילי ג'נר ואנסטסיה קרניקולאו (הידועה בכינויה סטייסי).

הודות לקטע וידאו שעלה בחשבון היוטיוב של סטייסי תוכלו לצפות בקיילי וסטייסי עוברות יחד ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

בחלק השני של הוידאו תוכלו להתענג על קיילי וסטייסי משיקות מרטיני מנגו ערב לפני שעברו ניתוח לייזר בעיניים וגם כשהן חוגגות את השיפור בראייה שלהן יום אחרי ההליך, על אוטובוס המסיבות של ג'נר (כן, יש לה כזה), כל זה כשהן לבושות בתלבושת הולמת – שמלות לטקס עם ציור של עיניים.

קיילי ג'נר ומסיבות אינסופיות הולכות יחד כמו ליפסטיק מאט נוזלי ועיפרון תוחם מבית היוצר שלה, והיא מנצלת כל הזדמנות כדי להרים את אחד הנשפים האהובים עליה.

מסיבת האוטובוס בגיבוי שמלות הלטקס בהשתתפות סטייסי, ג'נר עצמה והראייה החדשה שלהן מצטרפת לרשימה המכובדת של המסיבות שערכה ג'נר כמו מסיבת יום ההולדת ה-21 שלה, בה היא התלבשה בדיוק כמו הברבי שהועמדה בראש העוגה שלה, ואירוע ההשקה של קו מוצרי טיפוח העור שלה עם תמונת השער שלה בענק ברקע.

החברות של קיילי וסטייסי, שהגיעה לשיאה בטיפול להסרת משקפיים בלייזר המשותף, החלה בשני לוקיישנים: בית של חבר משותף וחנות הספרים בארנס ונובל.

בוידאו שהעלתה בשנת 2015 ג'נר מתארת את הפגישה שלה עם סטייסי ובהמשך שיתפה בפוסט באינסטגרם ש"הכל התחיל כשפגשתי פצצה בלונדינית ב'בארנס ונובל'. כך או כך, זה התחיל די מזמן ולאחרונה הן מהדקות את היחסים.

ביום ההולדת האחרון של סטייסי ג'נר העלתה תמונה עם הכיתוב "שנים מאוחר יותר ואת עדיין האחת האמיתית". בין הפעילויות המשותפות שלהן אפשר למצוא יציאה למועדונים עם תלבושות תואמות, עיצוב שיער דומה וקעקועים משותפים.

הסרת משקפיים בלייזר

אם גם לכם יש BFF ממושקף, קחו אותו ובואו אלינו לבדיקת התאמה ללא תשלום, לביצוע של הסרת משקפיים בלייזר. מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה ונשמח ליצור אתכם קשר בהקדם.