המשקפיים והעדשות יתייקרו – זה הזמן לנסות הסרת משקפיים בלייזר

מרכיבים משקפיים? תכננתם לחדש את המלאי של עדשות המגע? אז כדאי שתזדרזו. אם בשנתיים האחרונות נהניתם מירידה במחירי המשקפיים ועדשות המגע שנמכרות בארץ, קחו בחשבון שיש סיכוי לא קטן שהמחירים יעלו שוב, החל משנת 2020.

הסיבה לעלייה הצפויה פשוטה – אם יש לכם עניין בכלכלה על קצה המזלג: שר האוצר משה כחלון, שהניע את רפורמת הסלולר למחירי תחרות שכולנו הרגשנו בכיס, ביטל בזמנו גם את מיסי היבוא על משקפיים ועדשות מגע, מה שאיפשר לחברות המשקפיים להוריד מחירים.

אלא שבגלל שהרכבת הממשלה הבאה מתעכבת ואיתה התקציב שהיא אמורה לאשר, לא ניתן להאריך את הצו שמבטל את המיסים והם עלולים לחזור לתוקפם. זה אומר בעיקר שאת המס שהיבואנים יצטרכו לשלם, בגובה 12%, הם מן הסתם יגלגלו בסופו של דבר אלינו, הצרכנים. בעיקר כשמדובר בחנויות קטנות, שבניגוד לרשתות הגדולות לא יוכלו לספוג את עלות המס.

הסרת משקפיים בלייזר

הסטטיסטיקה מראה כי לאחר הירידה במחירים לפני שנתיים עלתה תדירות החלפת המשקפיים מאחת לשנה וחצי-שנתיים לאחת לשנה. אם המחירים יעלו, סביר להניח שתדירות ההחלפה תחזור למה שהייתה בעבר, והמשמעות היא שיותר אנשים יסתובבו עם משקפיים שאינם מתאימים להם עם ראייה לא מיטבית.

הסרת משקפיים בלייזר – גם חסכוני

אנשים רבים חושבים ששימוש במשקפיים או עדשות מגע, זול יותר בהשוואה לביצוע הסרת משקפיים בלייזר, אבל הדבר לא בהכרח נכון. ההוצאה החד-פעמית על הסרת משקפיים בלייזר אמנם גבוהה, אבל כאשר משווים אותה להוצאה המצטברת על קניית משקפיים חדשים והחלפת עדשות, מגלים שהיא עשויה להיות הרבה יותר משתלמת כלכלית, שלא לדבר על הנוחות שהיא מספקת.

אם אתם מעוניינים לבדוק אפשרות לביצוע של הסרת משקפיים בלייזר, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהשאיר לנו פרטים ונשמח לתאם לכם בדיקת התאמה ללא עלות וללא התחייבות, באחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ.