הגברים שויתרו על הסרת שיער בלייזר: פסטיבל הגברים השעירים

השיער שלכם צומח ברצף מהקרקפת ועד קו המפשעה? זאת ההזדמנות שלכם, גברים שעירים, לא רק להרגיש טוב עם עצמכם אלא אפילו לממש את הנתונים הטבעיים שלכם ולהרוויח קצת מזומן. החיסרון היחיד: תצטרכו להגיע לטקסס בשביל זה.

זו השנה ה-25 שפסטיבל הגבר השעיר חוגג את היותם של גברים, ובכן, שעירים. היופי הזה מתרחש בכל שנה מזה חצי יובל, בטקסס שבארה"ב. הוא מכיל דוכני אוכל, מיצגי אמנות ומוזיקה חיה, והוא פתוח לקהל הרחב.

בין התחרויות נושאות הפרסים שהציבור יוכל לקחת בהן חלק אפשר למצוא את פעילות הדגל של הפסטיבל – תחרות הגבר השעיר. הפרס הראשון המובטח לזוכה עומד על 500 דולר. "זה מאוד מחמיא לשמוע אנשים צועקים ומריעים לך", אמר ג'רד מקדונלד, זוכה התחרות מהשנה שעברה, "אבל זה קצת סוריאליסטי לדעת שהם מריעים לעובדה שאתה שעיר".

ואם תהיתם איך נוצר הפסטיבל המדהים הזה, האגדה מספרת שבימים בהם מתיישבים ראשונים הגיעו לאזור, אחד הילדים נפל מהסירה שהביאה אותם ונעלם על אחת מגדות הנהר. הוא שרד לבד (או גודל על ידי חיות הבר, הדעות חלוקות) אבל גדל והפך לגבר, ובכן, שעיר מאוד.

לפי האגדה לעיתים קרובות ניסה הגבר הצעיר להבריח ממתחם המחיה שלו זרים שעברו באזור, כשהמתין להם בשיחים וניסה להבהיל אותם. יום אחד הוא נפל בטעות לפני מרכבה נוסעת, ואת השאר תדמיינו לבד.

מאז, רוחו רודפת את מרכז טקסס, התושבים מנסים לרצות אותה באמצעות הפסטיבל ועורכים את תחרות הגבר השעיר כמחווה יפה לילד האבוד. אם כי, אם זה היה קורה היום, ביננו, סביר להניח שהוא פשוט היה קובע תור להסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בלייזר – הפתרון הנוח

אם אתם לא מתכננים להשתתף בפסטיבל, אתם מוזמים להגיע אלינו לאחד מהסניפים שלנו ברחבי ישראל, נשמח להציע לכם הצעה משתלמת לביצוע הסרת שיער בלייזר.

השאירו כעת פרטים בטופס שבתחתית הכתבה ונחזור אליכם בהקדם.