הסרת שיער בהיר בלייזר – אפשרי או לא?

הרצון להסיר שיער מאזורים שונים בגוף, הוא רצון המשותף לאנשים שהשיער שלה כהה וגם כאלו שהשיער שלהם בהיר. עם התעניינותכם באפשרות להסיר שיער בלייזר, סביר כי הדבר הראשון שעשיתם הוא להבין האם הסרה בשיטה זו אכן אפקטיבית ומתאימה בעבורכם.

אלו מכם בעלי השיער הבהיר – הבלונדיני, השטני או הג'ינג'י, ככל הנראה שמעו על כך שהסרת שיער בלייזר קצת פחות מומלצת לכם. ומהי המלצתנו המקצועית?

  • שיערכם ג'ינג'י או בלונדיני? במקרים רבים, לא נכון יהיה להסיר את השיער בלייזר.
  • שיערכם שטני? אנו ממליצים על פגישת ייעוץ שבסופה נקבע האם גוון ואופי השערה מתאימים להסרה בלייזר.

הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר – מדוע היא מורכבת יותר?

מטרתם של המכשירים באמצעותם מסירים שיער בלייזר, היא לזהות כמה שיותר פיגמנטים בשיער. כידוע, בשיער כהה ישנם יותר פיגמנטים, ואילו בשיער בלונדיני או ג'ינג'י קיימים פחות, תוך שפיגמנטים כהים לא קיימים כלל. זו הסיבה כי קרן הלייזר הנשלחת אל השערה, חוזרת ממשימתה עם "תוצאות" בינוניות. על מנת להמחיש את אופן פעילותה של מכונת הלייזר, ניתן להציג בפניכם את הסיטואציה הבאה:

דמיינו לעצמכם כי אתם יוצאים לקטוף פרי מהעץ. בזכות חוש הראייה והעיניים הרואות, אתם יכולים לזהות את הפירות שעל העץ ולקטוף אותן. למרות זאת, גם ישנם פירות קטנטנים שלא תצליחו לזהות, כך שתחזרו עם כמות מוגבלת של פירות, ולא עם כל הפירות שהיו על העץ.

דומה הדבר עם מכונת הסרת השיער בלייזר: היא מזהה ורואה את "הפירות" (שערות) עם כמות הפיגמנטים הגבוהה, ואילו את השיערות הבהירות יותר המאופיינות בכמות נמוכה של פיגמנטים, היא מתקשה יותר לזהות וכך היא לא מצליחה לנטרל אותן.

הסרת שיער לבעלי שיער שטני

לבעלי שיער ג'ינג'י או בלונדיני לא נמליץ כלל על הסרה בלייזר. ואלו שהשיער שלהם שטני? זהו כבר משהו אחר. מדובר על מלאכה מעט מורכבת יותר, אך אין זה אומר שהיא איננה אפשרית. יש לקחת בחשבון כי הסרת שיער שטני בלייזר, תיקח ככל הנראה זמן רב יותר בהשוואה להסרת שיער כהה שקרן הלייזר יודעת לזהות ולנטרל מהר יותר. מאחר ולמכונה לוקח זמן רב יותר לזהות את זקיקי השיער ולנטרל אותם, גם התוצאות מופיעות כעבור זמן רב יותר וגם נדרשים סטים גדולים וארוכים יותר של טיפולים.

אנו ממליצים בכל מקרה על פגישת היכרות אישית, לאורכה נוכל לאמוד את סיכויי הצלחת תכנית הסרת השיער. חוות הדעת שלנו אובייקטיבית ואמינה, ומבלי שנבטיח כי אכן צפויות תוצאות יפות, לא נמליץ על הסרת השיער בלייזר.

הסרת השיער – כמה זמן היא מחזיקה?

מאחר ומדובר על התמסרות למספר רב יחסית של טיפולים, נשאלת השאלה והיא לכמה זמן מחזיקות התוצאות, ובעיקר: האם ההשקעה מחזירה את עצמה? בהשוואה לשיטות הסרה אחרות, בטח בעת שמדובר על גילוח ועל שעווה, הרי שהסרת השיער בלייזר נחשבת לשיטה היעילה ביותר. עם זאת, הסרת השיער – לשיער בהיר או כהה, איננה לצמיתות. בהתאם לגוון השערה, הצפיפות שלה והעובי שלה, נוכל לבנות תכנית טיפולים ולהעריך את הצלחתה.

גם אתם רוצים להסיר שיער מאזורים בגוף שהשיער אינו נחוץ בהם? "אמריקן לייזר" ממשיכים להפתיע עם חבילות משתלמות לכל האזורים בגוף! גם אם גוון השיער שלכם שטני, אנו מזמינים אתכם אלינו לפגישת ייעוץ מקצועית ואמינה.