הסרת השיער של קארדי בי

אחת הסיבות שאנחנו כל כך אוהבים את הראפרית קארדי בי היא הפתיחות שהיא מרשה לעצמה ביחסיה עם הקהל שלה. אחרי הכל, היא בסך הכל בחורה רגילה מהברונקס. קארדי בי לא מפסיקה להתלונן על אובדן פרטיות, ואפילו קראה לאלבום האחרון שלה "החדירה לפרטיות", אבל אולי, רק אולי, זה בגלל הנטייה שלה לשתף את המעריצים שלה בקצת יותר מידי אינפורמציה, למשל באחד הפוסטים האחרונים שלה באיסטגרם. הפוסט השערורייתי ששבר את האינסטגרם, כלל וידאו של קארדי בי בו היא משתפת בטיפול לייזר להסרת שיער שעברה לאחרונה, באזור אינטימי בגופה.

 

הסרת שיער בלי בושות

קארדי בי מכינה את עצמה לקיץ (הבא, או זה שמתחיל באוסטרליה), ובפוסט שלה היא משתפת עם כולם וידאו שמתעד אותה מתכוננת לעבור הסרת שיער בלייזר באזור המפשעה בגופה, באחד מבתי הספא הניו יורקרים. האזור האמור אמנם צונזר מהקטע ועדיין, מומלץ לסקרנים להמנע מצפייה בוידאו בעבודה או בקרבת הילדים. "בזכות הסרת שיער בלייזר", צוהלת קארדי בי בוידאו, "אני לא יוצאת מהבית שעירה ואני לא מגלחת שום דבר!".

הפוסט החושפני לא באמת הפתיע אף אחד מהמעריצים של קארדי כי דיווחים דומים כבר שותפו על ידה בעבר. מוקדם יותר השנה, זמן קצר אחרי שהגיעה לפשרה עם בעלה, אופסט, כשהתברר שהוא לא היה נאמן לה, היא מיהרה לשטוח את דעתה על המקרה בחשבון האינסטגרם שלה.  קארדי בי מזוהה עם דימוי טבעי, כאמנית שמציגה באופן כן את החיים היומיומיים שלה. לא נדיר שתראו אותה נקייה ממייקאפ, למשל, משהו שקשה להגיד על סלבריטאים אחרים, או כשהיא מתלוננת על השינויים בגוף שלה לאחר הלידה. הפוסט האחרון נצפה על ידי אלפי גולשים שעם כל החיבה לקארדי בי מצאו לנכון לתהות אם לא מדובר באינפורמציה מעט מיותרת.

הסרת שיער באמריקן לייזר

קארדי בי שכנעה אתכם? רוצים גם אתם לעשות הסרת שיער בלייזר? השאירו לנו פרטים בטופס שבעמוד ונשמח ליצור אתכם קשר בהקדם.