הסרת שיער לנערות – מה חשוב לדעת?

אם בעבר נשים היו מתעניינות לגבי האפשרות להסיר שיער בשנות העשרים שלהן, הרי שכיום נערות צעירות מתחילות להתעניין לגבי אופציות של הסרת שיער לנערות. איך קרה ונערות בנות 14 ו-15 כבר מעוניינות להסיר שיער? בעידן הדיגיטלי בו חיים כיום, כל נערה צופה שעות ביום במובילות דעת קהל, דוגמניות ושחקניות המכתיבות את מודל היופי. המשותף לכולן? בין היתר, עור חלק ונקי משיער.

 

אותן נערות המושפעות מאותם התכנים, רוצות להדביק את הפער כמה שרק ניתן. המטרה? להרגיש עם עצמן בנוח ולהשתחרר מכבלי הורדת השיער הביתית. הורדת השיער הביתית בשיטות השעווה והגילוח לא מייצרות תוצאות לטווח הארוך, ולמרות ההשקעה וההקרבה הרבה (בין היתר עם הכאבים שמאפיינים לא אחת את ההסרה בשיטות אלו), השיער שב לצמוח כעבור מספר ימים. נשאלת השאלה: האם גם נערות יכולות לעבור טיפול להסרת שיער? 

 

הסרת שיער לנערות: מהם התנאים?

ראשית, טיפולי הסרת השיער מתאימים גם לנערות וגם לנערים, כך שגם נערים צעירים הסובלים מצמיחה מאסיבית באזורים שגורמים להם לחוסר נוחות, יכולים להתעניין אודות סדרת טיפולים. עם זאת, חשוב לעמוד בתנאי הסף: על מנת להתחיל סדרה של טיפולי הסרת שיער לנערות, יש להגיע לגיל 16 שנים לפחות ובליווי הורים.

 

לרוב, ההמלצה החד משמעית היא להתחיל את סדרת הטיפולים בגיל 18, בין היתר בגלל שיקולים מקצועיים. לכן, על מנת לקבוע האם אכן כדאי להתחיל לטפל בהסרת השיער או לא, מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ שבה יבחן כל אזור בנפרד, עובי השערה, צפיפות השערה, צבע העור וגוון השערה וכן הלאה. 

 

"אחרי טיפול אחד יעלם לי השיער?"

הסרת שיער לנערות דומה לטיפולי ההסרה האחרים המתבצעים אצל אנשים בוגרים יותר. הסרת השיער לא מתבצעת על פני טיפול אחד, אלא על פני מספר טיפולים המשתנים בין נערה לנערה. ככל שאזור ההסרה גדול יותר ודורש ביותר עבודה, כך סדרת הטיפולים גדולה יותר. כידוע, השיער לא צומח בצורה אחידה, אלא שלכל שערה מחזור צמיחה שונה. לכן, סביר כי בטיפול מספר 3 לדוגמא, הלייזר יפגע במחזור צמיחה מסוים. לאחר הטיפול, סביר כי תהיה צמיחה באזורים שונים בהם הלייזר כלל לא נגע – כך שיש צורך לטפח סדרה של טיפולים על מנת להגיע לתוצאות יפות.

 

באילו אזורים נערות נוהגות להסיר שיער?

כל נערה מגיעה עם רצונות אחרים, כאשר כל נערה מאופיינת בצמיחה שונה. לרוב, האזורים הפופולארים ביותר להסרת שיער אצל נערות:

  • בית שחי
  • פאות
  • ידיים
  • רגליים
  • קו בקיני

 

הסרת שיער לנערות ללא כאב!

נערות רבות רוצות לצאת לדרך, אך חוששות מאד מהכאבים האפשריים לאורך הטיפול. הטיפול אינו כואב כפי שנערות רבות מדמיינות, בטח בעת שמשווים את הטיפול להסרת שיער בשעווה לדוגמא. מדובר על קרן לייזר קטנה שיוצרת עקצוץ מקומי, שחולף בתוך שניות. למכשיר הלייזר ישנה מערכת קירור, התורמת אף היא בהפחתת חוסר הנוחות.

 

גם אתן מתעניינות לגבי הסרת שיער באזורים שונים בגוף? "אמריקן לייזר" שמחים להזמין גם אתכן לפגישת היכרות מקצועית. אנו מציעים חבילת טיפולים במחיר משתלם ללא הגבלה עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים).