4 סיבות למה מעצבן לטייל בחו"ל עם משקפיים

בטח שמתם לב שאנחנו בעיצומו של הקיץ, או בשמו השני – הזמן בו כולם טסים לחו"ל. חופש בחו"ל הוא הזדמנות לפנק את עצמנו, אבל לפעמים, יש גורמים שיכולים לפגוע בהנאה –  כמו למשל עדשות מגע או משקפיים. אז הנה ארבע בעיות, שכל מי שמרכיב עדשות או משקפיים, ולא עשה הסרת משקפיים בלייזר, מכיר:

  1. נתחיל במובן מאליו, משקפיים הם אביזר בעל נטייה מכעיסה להישבר, בדיוק ברגע הלא נכון. תחשבו כמה זה מתסכל לוותר על סיבוב השופינג ובתי הקפה, ולהחליף אותו בסיבוב חנויות אופטיקה בניסיון לרכוש זוג משקפי ראיה חדש, ועוד לא דיברנו על הצורך לחכות עד שהם יהיו מוכנים.
  2. המשקפיים שלנו קשורים בקשר הדוק לשגרת היום יום שאנחנו מורגלים בה. גם אם לא איבדתם אותם, לקום בבוקר בחדר זר בלי לזכור איפה הנחת את המשקפיים יום קודם, או לדדות אל מקלחת לא מוכרת, עיוור למחצה, ולגשש בתוכה בתיק הרחצה שלך, זה עלול להיות מתסכל למדי.
  3. אם מה שמאיץ לכם את הדופק כשאתם בחו"ל הוא לאו דווקא סיבוב בתי קפה וחנויות יד שניה, אלא קפיצות בנג'י, סנפלינג או צלילה, תתכוננו למאבק אינסופי בין המשקפיים שלכם לבין קסדות, משקפי מגן ואקססוריז אחרים, שכל פעילות אקסטרים שמכבדת את עצמה מלווה בהם.
  4. ואם חשבתם שמי שמרכיב עדשות מגע חי את החיים הקלים, דמיינו את עצמכם מאבדים אחת באמצע טרק מבודד או באמצע קניון הומה אדם, נאלצים להסיר את העדשות ולהרכיב אותן בשירותים ציבוריים שמעולם לא פגשו סבון פנים אל פנים או באמצע היער כשבעורפכם נושבת רוח חזקה. זה, אם נוזל האחסון והחיטוי לא נשפכו לכם במזוודה.

הסרת משקפיים בלייזר – ומטיילים בקלות

רוצים לטייל בקיץ הבא בקלות ובלי להסתבך בכל הבעיות האלה? אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדיקת התאמה ללא עלות להליך של הסרת משקפיים בלייזר. השאירו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה וניצור אתכם קשר.