לא נעים: אישה הדביקה את בית השחי שלה כשניסתה לבצע הסרת שיער בעזרת שעווה

לטיפולי הסרת שיער בעזרת שעווה מתלווים סיכונים שונים ומוכרים, אבל לעתים מתברר, יש גם כמה משונים למדי: אישה סקוטית פרסמה באחרונה ציות שהפך לוויראלי – ותיארה בו את האופן בו הדביקה את בתי השחי שלה בטעות, בעקבות ניסיון למרוט ממנו שיער באמצעות שעווה.

כן, אתם קוראים נכון. קיירה סטירטון מהעיר גלנזשו שבסקוטלנד, קצת נסחפה עם שגרת הטיפוח לקראת פגישה עם חבר חדש שאמור היה להגיע אליה לחופשה קצרה. כמו הרבה נשים צעירות בגילה סטירטון החליטה לעבור בביתה הסרת שיער בעזרת שעווה בבית השחי וברגליים, אבל לחרדתה גילתה שהשעווה התמצקה הרבה יותר מוקדם ממה שציפתה. התוצאה: העור בבתי השחי שלה נדבק וההפרדה שלו עלתה לה בכאב ובלא מעט עצבים.

להמחשה שיתפה סטירטון תמונה של בית השחי האדום והמגורה שלה בחשבון הטוויטר שניהלה (למרבה המזל ולטובת 5000 העוקבים שלה היא שיתפה תמונה של שלב קצת יותר מתקדם ופחות נוזלי של האירוע, ועדיין לא מדובר במראות קלים), והזהירה את העוקבים שלה מהסכנות.

"חשבתי שאפתיע אותו ואעשה שעווה, שכחתי שהשעוה רטובה ועכשיו בית השחי ה** שלי דבוק לחלוטין", היא כתבה והוסיפה: "בוא נגיד שלקו הביקיני אני מתכוונת להשתמש בסכין הגילוח הישן והטוב".

אישה הדביקה את בית השחי שלה כשניסתה לבצע הסרת שיער בעזרת שעווה

למרות שסטירטון התבדחה בנוגע לביקור בטיפול נמרץ בעקבות האירוע, היא אישרה שהשעווה אכן השאירה סימן על היד שלה (אבל היא לא נזקקה לטיפול רפואי). באופן לא מפתיע עוקביה של סטירטון נחרדו מהתמונות אבל נדמה שמצבת העוקבים שלה לא סבלה מפיחות בעקבות הווידוי.

הסרת שיער בלייזר – הפתרון הנכון

למרבה השמחה, אין כל צורך להסתכן בהדבקת בית השחי, או כל איבר אחר, כדי ליהנות מגוף חלק. אנחנו באמריקן לייזר מציעים הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה המתקדמת בעולם, בחבילות משתלמות ללא הגבלה, במטרה להשגת תוצאה.

רוצים לדעת עוד? השאירו לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה וניצור קשר.