הקשר בין מכנסיים צמודים לבין הסרת שיער בלייזר

החיבה שלנו לאופנות וטרנדים לטיפוח הגוף עלולה לפעמים לתפוס כיוון, שלא בהכרח משרת את המטרה המקורית. מחקר חדש מאוניברסיטת בוסטון לבריאות הציבור מצא שנשים שמסירות את שיער הערווה שלהן ולובשות מכנסיים צמודים, מגבירות את הסיכון שלהן לסבול מוולוודיניה, שזה – לא עלינו – כאבים חזקים, כרוניים ובלתי מוסברים במפשעה, כמו דקירה, עקצוץ, בעירה וכו'. הכאב משתנה מאשה לאשה, אבל לרוב מתבטא בתחושת בעירה.

במסגרת המחקר נאספו עדויות מ-434 נשים שחשפו את שגרת ההיגיינה שלהן. המחקר התמקד בשתי קבוצות – 213 נשים שסבלו מוולוודיניה ו-221 שמעולם לא חוו אותה. מההשוואה עולה כי נשים שנוהגות ללבוש מכנסיים צמודים ארבע פעמים בשבוע או יותר, הכפילו את הסיכון שלהם לוולוודיניה יחסית לנשים שהעידו שמעולם לא לבשו מכנסיים צמודים מכל סוג. בנוסף, נשים שהסירו בקביעות את שיער הערווה שלהן באזור הפיוביס באמצעים כמו גילוח (בגבעה הקטנה שמעל הערווה) העלו את הסיכון שלהם לסבול מכאבי המפשעה ב-74%.

יותר ויותר נשים ונערות מתבגרות מסירות את שיער הערווה שלהן גם מהאזור הרגיש שנמצא מעל איבר המין (ושנקרא "הר ונוס"), שתפקידו להגן על עצם האגן. הסרת השיער חושפת את הזקיקים באופן לא מבוקר ועלולה להביא לסיבוכים דלקתיים, נטען במחקר. מכנסיים צמודים הנלבשים לפרקי זמן ארוכים מעודדים היווצרות זיהומים באזור, תופעה שקושרה בעבר עם כאבים במפשעה העליונה.  מה הפתרון? לבחור בשיטות של הסרת שיער, שאינן חושפות את הזקיקים באופן חוזר ונשנה.

הסרת שיער – הפתרון הנכון

כאן באמריקן לייזר אנו מציעים שיטות מתקדמות של הסרת שיער, שמותאמות לכל אחד ואחת בצורה המיטבית. הסרת שיער בשיטות מתקדמות אלו שמבוססות על טכנולוגיה חדשנית, תחסוך מכן את הצורך להשתמש בגילוח או בשעווה, שוב ושוב – במשך כל החיים. להצעה משתלמת במיוחד – השאירו לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה וניצור אתכן קשר.