הקשר בין התקרחות לבין הסרת שיער בלייזר

אם עד היום האמנתם שמדובר בצירוף מקרים – עכשיו מגיעה התמיכה המדעית: גברים בגיל העמידה, שסובלים (או נהנים) מהתקרחות, מפצים על כך באמצעות שיעור יתר במקומות אחרים בגוף – בעיקר בגב או בכתפיים (קראו גם: הסרת שיער גב כתפיים). ויש גם כתובת לתופעה – הורמון עם השם המפוצץ דיהידרוטסטוסטרון (ובקיצור DHT), שגורם לזקיקי השיער על הראש להתכווץ ולמות, אבל לא מיישם את אותו האפקט על שיער במקומות אחרים בגוף. מדובר בנגזרת של ההורמון הגברי טוסטסטורון, שחזקה ממנו משמעותית, ושמעודדת את השיער לצמוח סמיך ושחור במקומות אחרים בגוף, שלמרבה הצער אינם הקרקפת.

מאחר ש-10% מהטסטוסטרון בגוף הגברי מומר ל-DHT, גברים עם רמות טסטוסטורון גבוהות מועדים להקרחה ומאותה סיבה גם לשיער גוף רב יותר (למידע על: הסרת שיער לגברים). אצל רוב הגברים שסובלים (או נהנים, אנחנו לא שופטים) מהמצב הזה אפשר לאתר רמת הורמונים גבוהה לא רק בשלב ההתקרחות אלא הרבה קודם, כשהם מגיעים לבגרות מינית. השפעת ההורמון מצטברת ככל שהזמן עובר, ולכן אפשר לראות אצל גברים קרחים בגיל העמידה שערות ארוכות ופרועות שנדדו לאוזניים, לאף ולעורף.

יחד עם זאת, כדאי לזכור שהתקרחות עדיין נקבעת על ידי המטען הגנטי. מה שאומר שאם לגבר יש נטייה גנטית לגדל זקיקים חלשים, הוא יגיב לרמות גבוהות של DHT וסטסטוסטרון בהתקרחות, אבל אם הגנטיקה שלו מפרגנת לו זקיקים חזקים יחסית, הם יכולים לעמוד גם באותן הרמות בגבורה ולא להקריח. האחרים יכולים לפנות לפתרונות אחרים.

הסרת שיער בלייזר – הפתרון המיטבי

אם אתם רוצים להשתחרר משיער הגוף, אנחנו כאן בשבילכם. רשת אמריקן לייזר מציעה ללקוחותיה הסרת שיער בלייזר בחבילות ללא הגבלה שמאפשרות לכם לחזור ולבצע טיפולים בעת הצורך, בהתאם לשינויים שעוברים על הגוף שלכם. מוזמנים להשאיר פרטים בטופס שלמטה – ונשמח ליצור איתכם קשר.