הסרת שיער, הריון והכוכבת הבריטית

סטייסי סולומון, הסלבריטאית הבריטית, ממשיכה להסעיר את הרשתות החברתיות עם סוגיית שיער הגוף שלה, והפעם – הרגליים.

המנחה ומגישת הטלוויזיה הבריטית שנמצאת בימים אלה בחודשים מתקדמים להריונה, חשפה את בליטת הבטן המקסימה שלה בווידאו -פוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה. כשהיא רוקדת מול המצלמה, הכוכבת בת ה-29 נראית כשהיא לבושה בשמלה צמודה בגוון ירוק-מנטה וניכר שהיא מאמצת בגאווה את השינויים המתרחשים בגופה בעקבות ההיריון.

אידיאולוגיית שיער הגוף של סולומון לא מראה סימני דעיכה בגלל ההיריון – להיפך. תוך כדי ריקוד היא גם מתלוצצת על "סיטואציית הרגליים שלה", ומכריזה שעכשיו היא קיבלה חיזוק נוסף – היא ממילא לא מסוגלת להגיע אל כל פיסת עור הממוקמת מהברכיים שלה ומטה. מי שתהיה בקרוב אמא לשלושה כותבת בטקסט המצורף לפוסט ש"רק אחרי שצפיתי מחדש בוידאו לאחר שהעליתי אותו הבחנתי ב'סיטואציית הרגליים שלי'", והיא מוסיפה לאור היכרותה עם התגובות הנזעמות של הגולשים ש"מי שנפגע מהמראה מוזמן לקפוץ אלי ולעזור לי לגלח אותן ולבצע הסרת שיער ברגליים. מצטערת אבל לא מצטערת".

הגישה המשוחררת של סולומון אולי מכעיסה חלק מהגולשים אבל גוררת לא מעט תגובות תומכות ומעודדות, שמשבחות אותה על תפיסת הגוף החיובית והעליזה שלה. הגולשים פירגנו לסולומון ב"את נראית מדהים!" והוסיפו "אנחנו אוהבים אותך בגלל שאת כל כך טבעית, שיער רגליים והכל".

ולמי שמתעניין בהיסטוריית הסרת השיער של סולומון – הפוסט הנוכחי הוא המשך של פוסט מתבדח שהעלתה לא מזמן, בו טענה שהיא "בהריון עם פירבי" (מותג של בובות פרווה), עם תמונה של הבטן ההריונית החשופה והמעט שעירה שלה.

הסרת שיער בהיריון – שווה לדעת

כאן ברשת אמריקן לייזר, אנו לא מבצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר לנשים בהריון, עם זאת, שווה לדעת, שבעקבות השינויים ההורמונליים שחלים בתקופה זו, עלולות לצמוח שיערות חדשות גם למי שעברה קודם לכן הסרת שיער בלייזר בהצלחה. כאן ברשת אנו מציעים ללקוחות שלנו טיפולי הסרת שיער ללא הגבלה, מה שמאפשר גם למי שצימחה שיער בעקבות הריון, לחזור אלינו ולטפל בו, במסגרת העסקה המקורית. שווה לא?