הסרת שיער קו ביקיני

בכל שנה מחדש את מכניסה את עצמך לכוננות שיא לקראת עונת הקיץ. בעוד ישנם אזורים בגוף בהם השיער מבורך וככל שיש יותר ממנו – כך יותר טוב, הרי שישנם אזורים בהם היית מעדיפה להיפרד מהשיער. אחד מאותם אזורים שהימצאות שיער בהם יוצרת מבוכה ופגיעה אסתטית, הוא קו הביקיני. לשמחתך, השיער באזור זה אינו גזרה, וגם אותו ניתן להסיר!

מהו קו הביקיני? האזור שבין המפשעה ובין הירך. הסרת השיער בלייזר מאפשרת גם לך לפקוד את חוף הים בקיץ הקרוב בראש שקט וביטחון עצמי. לפניך, המדריך המלא באשר לטיפולים של הסרת שיער קו ביקיני:

הסרת השיער בקו הבקיני – מה היה עד היום?

נשים מעוניינות בהסרת השיער באזור זה על מנת להרגיש נחשקות ונשיות יותר. אין אישה שפקדה את חוף הים בקיץ מבלי להכין את גופה לפני: הורדת שיער מאסיבית באזור הביקיני, כאשר השיטות ידועות לכולן – הסרה באמצעות שעווה או באמצעות גילוח. בפועל, התוצאה קצרת טווח וגם פוגעת במידה רבה ברצון לחוש נשיות יותר. הסרה באמצעות גילוח או שעווה גורמת לתופעות הבאות:

  • אדמומיות
  • פצעונים
  • צמיחה מהירה של השערה
  • השערות שוצמחות בחזרה עקשניות יותר (עבות וחזקות)

כידוע, הסרה בשעווה או באמצעות סכין גילוח מספקת פתרון לטווח הקצר, כאשר כמה ימים לאחר מכן יהיה צורך לחדש את הטיפול. לעומת זאת, עם הסרת שיער קו ביקיני באמצעות לייזר, הרי שתוכלי לפקוד את חוף הים מבלי לבצע הכנות מקדימות, ומבלי לחוש מבוכה וחשש כי את השערות החליפו פצעונים אדומים שפוגעים בנראות האסתטית.

הסרת שיער קו ביקיני

כמה טיפולים נדרשים במסגרת תכנית של הסרת שיער קו ביקיני?

תכנית הסרת שיער קו ביקיני היא תכנית מותאמת אישית, זאת במטרה להתאים לכל אישה את התכנית האידאלית שתספק את התוצאות המירביות. בפגישת ההיכרות הראשונה, יבחן לעומק האזור בו תרצי להסיר את השיער – במקרה הזה: קו הביקיני. לא ניתן לקבוע מראש כמה טיפולים ידרשו על מנת לפטור אותך מהשיער שגורם לך למבוכה, זאת מאחר ומעורבים בהחלטה כמה פרמטרים שונים:

  • מהי צפיפות השיער שיש באזור קו הביקיני
  • מהו מחזור הצמיחה של השיער באזור
  • סוג השערה (עבה או דקיקה) וכיוצא בזה

הכנות מקדימות לפני הטיפול ומשך הטיפול – מה חשוב לדעת?

לפני שאת מגיעה אל הטיפול הראשון לאחר שנקבע היקף תכנית הטיפולים, תידרשי לגלח את אזור קו הביקיני. מאחר ומדובר על אזור קטן יחסית, הרי שאורכו של הטיפול קצר, והוא משתנה גם בהתאם לשיתוף הפעולה שלך. סביר כי הטיפול הראשון יהיה מעט ארוך יותר, בין היתר בעקבות ההסתגלות למגע הלייזר. חשוב מאד לפני הטיפול שלא להיחשף לשמש.

הסרת שיער קו ביקיני

"אחרי השלמת תכנית הטיפולים, לא יצמח לי עוד שיער לעולם?"

הסרת שיער קו ביקיני באמצעות לייזר מספקת תוצאות נפלאות ומשביעות רצון. עם זאת, חשוב לציין כי לא מדובר על טיפול שעוצר את הצמיחה לכל החיים. כל עוד תתמידי בטיפולים (ישנה תדירות נדרשת לאורך תכנית ההסרה), הרי שתוכלי ליהנות מאזור חלק לתקופה ממושכת.

"האם צפויות להופיע לי כוויות באזור קו הביקיני?"

מדובר על סבירות נמוכה מאד כי לאחר טיפול לייזר של הסרת שיער קו ביקיני, יופיעו כוויות או סימפטומים אחרים. מדובר על תופעה מאד נדירה, אך אנו נוהגים לציין אותה כתופעת לוואי אפשרית. המכשור המתקדם שלנו, הטכניקות החדישות והצוות המקצועי והמנוסה מבססים את כל התנאים לטיפול נעים, נטול כאב ומשביע רצון.

אנו מזמינים גם אותך לפגישת היכרות איתנו! אנחנו ב"אמריקן לייזר" מציעים תכנית של הסרת שיער קו ביקיני ללא הגבלת טיפולים!