הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים

הגבר המודרני הוא גבר מודע יותר וגם בטוח יותר: המודעות באה לידי ביטוי בכך שגברים רבים מעוניינים לבצע הסרת שיער, והביטחון בא לידי ביטוי בכך שסטיגמות חברתיות ודעות קדומות, לא משפיעות עליהם יותר. אם בעבר טיפולי הסרת השיער היו מיועדים, מכוונים ונדרשים בעיקר על ידי הנשים – כיום המון גברים לא חוששים לדרוש בהסרת שיער התורמת לאסתטיקה ולביטחון העצמי.

אף גבר לא יכול לשלוט בקצב צמיחת השיער באזורים שונים בגופו, אך כל גבר יכול לבחור האם לבצע הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים. המון גברים מעוניינים להסיר שיער מאזורים כמו הגב, הכתפיים, הבטן והחזה. שיער שצומח במקומות הנחשבים כפחות "לגיטימיים", יוצר חוסר נוחות ופוגע בביטחונם של הגברים.

ההנחה כי הסרת השיער לגברים באופן כללי מיועדת לדוגמנים, שחקנים וספורטאים – אינה נכונה! לכל גבר מגיע להרגיש אטרקטיבי, להעלות לעצמו את הביטחון וליהנות מנראות אסתטית וממגע עור חלק, נעים ורך.

כמו כן, ישנם גברים המעוניינים ליהנות ממגע חלק ונטול שיער גם באזורים האינטימיים. בפגישת ההיכרות המקצועית, יהיה ניתן להעניק ייעוץ מקצועי, ענייני וכזה שתואם את המטרות והציפיות של כל מטופל. הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים – כל מה שתרצו לדעת:

גילוח השיער: צמיחה מהירה ומגע קוצני

מרבית הגברים, עוד לפני שהם מתחילים להתעניין לגבי הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים, הם מנסים להסיר שיער בעצמם. מעבר לכך שמדובר על פעולה לוגיסטית מאד לא נוחה בעת שההסרה מתבצעת באזורים מסוימים, הרי שהתוצאות לא באמת משביעות רצון.

הסרה המתבצעת באמצעות סכין גילוח לדוגמה, מייצרת אזור כביכול חלק לפרק זמן קצר – לפעמים רק ל-24 שעות. מיד לאחר מכן, המגע קוצני, דוקר ומאד לא נעים. גם במקרה בו מסירים שיער בשעווה – הרי שההסרה בעצמה מאד כואבת, תוך שכעבור זמן קצר השערה צומחת שוב. המשמעות? מעגל בלתי נגמר המכניס את הגברים להוצאה שלא נגמרת, ואולי גם מבוכה שבביצוע הטיפול פעם אחר פעם.

אז באילו אזורים מבצעים הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים?

אין כל הגבלה באשר לאזורים בהם ניתן להסיר את השיער:

  • מפשעות
  • פס ישבן / צידי ישבן

הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים

הסרת השיער והביטחון העצמי – מה הקשר ביניהם?

ישנם גברים שהשיער שלהם יוצר אצלם חוסר ביטחון. כך, כשגברים מגיעים למגע אינטימי עם נשים, הם מאד חוששים מהתגובה של הפרטנרית לשיער שעל גופם. אין כל סיבה לחוש בחוסר ביטחון – בטח לא בעת שישנו פתרון יעיל ומוכח של הסרת השיער. גם במקרים בהם כמות השיער אינה גדולה, היא מספיקה בכדי ליצור חוסר נוחות שפוגע בחוויה העצמית. בתום תכנית הטיפולים של הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים, וגם לאחר כל טיפול ספציפי, יהיה ניתן ליהנות מנראות חלקה ואסתטית.

הסרת השיער ובריאות

הליך הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים לא תורם רק אסתטית, אלא שהמון פעמים ישנו גם רווח משני בכל הקשור לבריאות ומניעה של דלקות. הצטברות השיער באזורים מסוימים בשילוב זיעה, יוצרת ריחות לא נעימים, ולעתים התוצאה היא דווקא התפתחות של דלקות, גירודים, גירויים ופצעים על העור.

תופעות לוואי אפשריות – מה חשוב לדעת?

כל מטופל בעל רגישויות אחרות, כך שקשה לצפות בצורה מדויקת האם מטופל מסוים יגיב עם תופעות לוואי או לא. במידה ואכן ישנן תופעות לוואי, הן תופעות מינוריות שעוברות תוך זמן קצר:

  • אדמומיות
  • תחושת גרד
  • נפיחות שטחית-מקומית

תופעות הלוואי לרוב עוברות תוך מספר שעות מסיום הטיפול, כאשר במקרים קיצוניים בלבד מדובר על פרק זמן ארוך יותר הנמשך מספר ימים.