הסרת שיער ללא כאב – יש דבר כזה?

חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח העצמית כולל בתוכו גם טיפולים של הסרת שיער. בעבר היו אלו רק הנשים שעברו את הסרת השיער, אך בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר גברים שמבצעים את ההסרה וגם לא מתביישים בה. כל עוד השיער נמצא במקומות טבעיים, הרי שהוא מתקשר עם רעננות וגיל צעיר, חיוניות ובריאות. מנגד, כשהשיער נמצא במקומות קצת פחות טבעיים ומאד לא אסתטיים, הוא יכול ליצור מבוכה גדולה.

הסרת שיער ללא כאב מוצעת גם לגברים וגם לנשים, המעוניינים להסיר שיער מאזורים שונים בגוף. מעבר לפן האסתטי הברור, הרי שישנם יתרונות נוספים שחשוב שגם אתם תהיו ערים להם:

  • הסרת השיער חוסכת את העלות הקבועה עבור טיפולים אצל קוסמטיקאית
  • חיסכון אדיר בזמן – לא צריך להוריד שיער בתדירות גבוהה
  • ביטחון עצמי – הסרת השיער מעלה את הביטחון העצמי של הנשים והגברים
  • חיסכון כספי אדיר על טיפולים אחרים (שעווה לדוגמה) שיש להתמסר אליהם כל החיים

הסרת שיער ללא כאב

הסרת שיער ללא כאב – יש דבר כזה?

אם יש דבר שמונע מגברים ונשים להתחיל את טיפול הסרת השיער, הוא החשש כי הטיפול יהיה כואב. חשוב להבין כי אין באמת כזה דבר טיפול נטול כאב בהסרת שיער, אך הטכנולוגיה המתקדמת בהחלט מאפשרת למטופלים ליהנות מטיפולים נוחים יותר וכואבים פחות.

הסרת השיער שמתבצעת באמצעות טכניקות אחרות, כדוגמת הסרת שיער בשעווה, הינה כואבת הרבה יותר מההסרה המתבצעת באמצעות קרן הלייזר. על כל פנים, במטרה למזער את הכאב ואת חוסר הנוחות, בעבר היו משתמשים במשחות ייחודיות שבפעולתן יוצרות תחושה של הרדמה מקומית. כיום הרשתות המובילות מחזיקות בטכנולוגיות חדשניות אשר מקררות את האזור המטופל במקביל לפעולת הלייזר ובכך מפחיתות למינימום את תחושת אי הנעימות.

איך נערכים לטיפול הסרת השיער?

ישנם כמה כללים ברורים שיש ליישם לפני טיפול הסרת השיער:

  • אסור לחמצן שיערות
  • יש להימנע ממגע ישיר של השמש על אזור ההסרה
  • יש לגלח את האזור המיועד להסרת השיער לפני הטיפול

אז כמה זמן לוקח טיפול הסרת השיער?

זמן טיפול של הסרת שיער ללא כאב משתנה בהתאם לאזור ממנו רוצים להסיר את השיער. ישנם אזורים קטנים יותר שהעבודה עליהם דורשת זמן טיפול קצר, בעוד ישנם אזורים גדולים יותר הדורשים בהשקעה רבה יותר. לדוגמה: הסרת שיער בבית השחי תהיה קצרה יותר בהשוואה להסרת שיער בגב.

ניתן לבצע הסרת שיער ללא כאב מכל אזור בגוף: מהידיים והרגליים, מהשפם ובית השחי, בגב ובכתפיים, באזורים האינטימיים ובכל מקום אחר בו השיער גורם לכם לחוסר נוחות. מספר הטיפולים משתנה בהתאם לאזור הנבחר, ולטובת קבלת תכנית טיפולים מסודרת המתואמת אליכם אישית, יש להגיע לפגישת היכרות.

הסרת שיער ללא כאב – יש דבר כזה?

מתי כדאי לבצע את הסרת השיער?

ניתן לבצע הסרת שיער ללא כאב בכל תקופה בשנה! עם זאת, המון פעמים ההמלצה היא לנסות ולמקד את הטיפולים דווקא על עונת החורף – זאת בעקבות ההמלצה שלא להיות חשופים לשמש לפני הטיפולים. עם זאת הסרת השיער ניתן לביצוע גם בקיץ הישראלי.

"אז רגע, אחרי הסרת השיער לא יצמח לי שוב שיער לעולם?"

טיפולי הסרת שיער ללא כאב מעניקים איכות חיים של ממש! התלות האדירה בחוט, סכין הגילוח והשוועה פשוט לא רלוונטית עוד. חשוב לדעת כי טיפולי הסרת השיער אינם לצמיתות, אלא למספר שנים. טיפולי הסרת השיער עוצרים את הצמיחה המאסיבית של השיער, כאשר מדובר על פרק זמן של כמה שנים המשתנה בין מטופל למטופל.

לאחר שהשיער צומח שוב כעבור מספר שנים, הוא אינו צמח בכמויות גדולות, תוך שהשערה עצמה חלשה יותר. בנוסף, בעקבות שינויים הורמונליים שהגוף עובר יכולות לצמוח שערות חדשות שהיו רדומות. מסיבות אלו מומלץ לשמור על שגרת תחזוקה שמטרתה להסיר את השערות שצמחו.