הסרת שיער בלייזר או במזון ביתי?

כוכבת אינסטגרם החליטה לקדם שיטה ייחודית של הסרת שיער – והגולשים קיבלו את ההצעה שלה בתגובות מעורבות

רוב הנשים בוחרות כיום לעבור הסרת שיער בלייזר אבל יש עדיין כאלה שמעדיפות שיטות מסורתיות יותר, או טריקים ביתיים משונים. כזו היא למשל אושיית האינסטגרם @Beautynmalia שהעלתה באחרונה וידאו עבור 108 אלף העוקבים שלה ובו הראתה איך להסיר שיער גוף באמצעות רכיבים שאפשר למצוא בכל בית. מאליה השתמשה בצירוף של ביצים, סוכר, קורנפלור ונייר טואלט כדי ליצור רצועות להורדת שיער מתוצרת ביתית. הווידאו, שכותרתו "הסרת שיער והפחתתו באופן טבעי", רשם כ-180 אלף צפיות ומעל למאה תגובות, חלקן ממשתמשים שפשוט לא הבינו למה הבלוגרית לא נעזרת בשיטות המקובלות – כגון הסרת שיער בלייזר.

מאליה פירקה את סרט ההדרכה למספר שלבים כשהיא מדגימה את השיטה על שיער הזרוע שלה: ראשית, היא מפרידה את החלבון והחלמון בביצים ומשתמשת רק בחלבון. היא מוסיפה לו כפית קורנפלור וכפית סוכר ומערבבת הכול יחד. כשהתערובת מוכנה, היא משתמשת במה שנראה כמו מברשת מייקאפ כדי למרוח את התערובת לאורך הזרוע שלה. על התערובת היא מניחה שכבת נייר טואלט (אותה היא מספרת שרכשה באיקאה) לאורך השטח המרוח, עם כיוון השיער.

אחרי שהיא מניחה שכבה נוספת של נייר טואלט של הזרוע, פעולה שהיא ממליצה לעשות אם יש לכן שיער חזק וצפוף, היא מבצעת מריחה נוספת של התערובת על השכבה השנייה. לאחר מכן היא מייבשת את האזור בעזרת מייבש שיער. לבסוף, כשהתערובת יבשה, היא מתחילה לקלף אותה מהזרוע, בניגוד לכיוון השיער, בדומה לרצועות שעווה קנויות, פעולה שמסירה את שיער הזרוע שלה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Malia (@beautynmalia) on

אלא שלמרות ההוכחה המצולמת רבים מהמגיבים הטילו ספק ביעילות השיטה. אחד המגיבים כתב "חמודה, פשוט תקני שעווה בבית מרקחת, ככה לא תהרסי מברשת טובה וגם תסיימי הכל מהר יותר בלי לחכות שהתערובת תתייבש, זה עוד לפני שדיברנו על הריח שזה משאיר על העור שלך ובכל הבית, רק אומר". יחד עם זאת מגיבים אחרים אהבו את הרעיון והביעו התלהבות מהיצירתיות שהפגינה מאליה עם השיטה הביתית הפשוטה שלה.

הסרת שיער בלייזר – לא יותר פשוט?

אם השיטה הזו נשמעת לכם קצת משונה, או לא ממש אמינה, אתם תמיד מוזמנים אלינו. הסרת שיער בלייזר היא השיטה הכי פשוטה, מומלצת ויעילה שיש. רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? צרו קשר ונשמח לספר לכם על הטכנולוגיות המתקדמות והמבצעים שלנו.

למידע נוסף על הסרת שיער בלייזר, השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר.