5 דברים שלא נוח לעשות עם משקפיים

כל מרכיב משקפיים יודע שיש דברים שפשוט לא נוח לעשות עם הזגוגיות. אם עוד לא עברתם ניתוח לייזר בעיניים, ודאי תזדהו עם הכתבה הבאה

  1. לקרוא ספר במיטה – אם אתם אוהבים לשכב על הצד במיטה ולהניח את הספר האהוב עליכם על הכרית לידכם, דעו שהתנוחה הזו נגזלה לחלוטין מאנשים שמרכיבים משקפיים. מרכיבי משקפיים נאלצים להניח את הראש על ידיות המשקפיים שלהם, מה שמזיז את המשקפיים במקרה הטוב או מעקם אותם במקרה הרע. רוצים לקרוא בשכיבה עם משקפיים? על הגב בבקשה (כי על הבטן הם עלולים ליפול).
  2. לחבוש כובע גרב או להוריד חולצה – רוצים להסיר או ללבוש בגד מהחלק העליון של הגוף? אם לא תסירו את המשקפיים קודם לכן, המשקפיים עלולים להיעלם בבגד, לעוף או להישבר.
  3. לשחות בים או בבריכה – בבריכה אתם מרגישים חסרי משקל ונינוחים אבל מרכיבי משקפיים שמעוניינים לשחות כמה בריכות, נתקלים בבעיה אחרת – הם לא רואים את המסלול. הבעיה חמורה לא פחות בים, כשאתם מנופפים לשלום לחבר הטוב ומגלים שהתחלתם עם גבר אקראי בבגד ים – ולא, לא מדובר במישהו שהייתם פותחים איתו בשיחה כשאתם מרכיבים את המשקפיים שלכם.
  4. להתאפר – בדיוק הפעולה שדורשת ממך דיוק וריכוז היא הפעולה שבמהלכה את נאלצת לוותר על המשקפיים שלך. לא פשוט לבחור באיפור שלא יימרח על המשקפיים, ואל תשכחי להניח למסקרה להתייבש לפני שתרכיבי בחזרה את הזגוגיות, אחרת תמצאי פסים שחורים על הזכוכיות.
  5. להזיע או לבכות – אפילו את שתי הפעולות הטבעיות הללו לא נוח לבצע עם משקפיים. הזיעה שהגוף מייצר בחום גורמות למשקפיים להחליק מהאף, והדמעות מלכלכות אותם. נכון, בכי הוא בדרך כלל לא מהנה במיוחד, אבל עם משקפיים קשה מתמיד לנגב את הדמעות.

ניתוח לייזר בעיניים באמריקן לייזר

נמאס לכם מאי הנוחות? חולמים להיפרד מהמשקפיים? באמריקן לייזר תוכלו לעבור ניתוח לייזר בעיניים בטכנולוגיה מתקדמת, על ידי רופאי עיניים מנוסים, בחדר ניתוח באישור משרד הבריאות ומכון התקנים. אמריקן לייזר היא היחידה המבצעת ניתוח לייזר בעיניים בטכנולוגיית EBK החדשנית, המאפשרת לעבור ניתוח לייזר בעיניים תוך מינימום תופעות לוואי, וליהנות מזמן החלמה קצר במיוחד.

לבדיקת התאמה לניתוח לייזר בעיניים ללא תשלום, השאירו לנו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר