ינואר השעיר – ובפברואר? הסרת שיער בלייזר

מהו טרנד "ינואר השעיר" שסחף את הרשת? קראו הכל, רגע לפני שאתם מתאמים תור לטיפול הסרת שיער בלייזר

עם או בלי קשר לחורף שמעודד אותנו להתחמם בכמה שיותר דרכים ולהתכסות בכמה שיותר שכבות, תנועה חדשה בשם "JANUHAIRY" ("ינואר השעיר") קראה בחודש החולף לנשים לנטוש את סכיני הגילוח שלהן למשך 21 יום, ולהפגין בגאווה את שיער בית השחי, הרגליים והמפשעה שגדל על גופן. בהתחשב בתאוצה שצוברת המגמה המעודדת נשים לאהוב את עצמן כמו שהן, נשים רבות נענו לקריאה, ויתרו על הורדת שיער במהלך ינואר והעלו הוכחות מצולמות לרשתות החברתיות.

האשה שעומדת מאחורי התנועה היא לורה ג'קסון, סטודנטית באוניברסיטת 'אקסטר' שהגדירה את האתגר כ"פרויקט לנשים המעוניינות לאתגר את הנורמות החברתיות" על ידי בחירה במראה הטבעי. ג'קסון, סטודנטית לדרמה, מספרת שגידלה את שיער הגוף שלה כהכנה לתפקיד במחזה בו השתתפה בשנה שעברה, דבר שפקח את עיניה בכל הנוגע לטאבו הרווח לגבי שיער גוף נשי. היא יצרה את ההאשטג והעלתה תמונות של עצמה לרשת עם קריאה לנשים אחרות לעשות כמוה. את הכסף הנחסך מרכישת סכיני גילוח ומוצרים לצורך הורדת שיער היא מבקשת לתרום לתכנית חינוכית בשם BODY GOSSIPS, המעודדת דימוי גוף חיובי בקרב נערות ונשים צעירות. ההיענות הנשית ברחבי הרשת הייתה רבה, ונשים ברחבי העולם שיתפו תמונות עליזות של רגליים ובתי שחי שעירים שלא עברו הורדת שיער.

אמריקן לייזר

לפי נתונים שפורסמו בשנים האחרונות יותר מ-99% מהנשים האמריקאיות בוחרות לעבור הורדת שיער ומסירות את שיער גופן, ומעל ל85% מסירות אותו על בסיס קבוע, אפילו יומי. נשים המגלחות את שיער גופן מעבירות שמונה שבועות מחייהן בהסרת שיער, והתענוג עולה להן מעל ל 50,000 ש"ח. "זה לא קמפיין זועם שנועד לנגח אנשים שלא מסוגלים לראות בשיער גוף דבר נורמלי", אומרת ג'קסון "אלא פרויקט מעצים שמעודד אותנו להבין את התפיסה שלנו את עצמנו ואחרים".

אנחנו מעודדים כל אדם לקבל את הבחירות שמעניקות לו תחושה נוחה. עם זאת, כמובן שכבר מזמן אין צורך במפגשים יומיומיים עם סכין הגילוח כדי להישאר חלקים. טיפולי הסרת שיער בלייזר מאפשרים למטופלינו ליהנות מגוף חלק, ללא צורך בגילוח מתיש. אם נהניתם מינואר השעיר ואתם רוצים לגוון עכשיו – אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ ללא תשלום שבה נספר לכם איך נוכל לעזור לכם להיראות טוב ולהרגיש מצוין, בכל דרך שמתאימה לכם.

לתיאום פגישת יעוץ ללא תשלום להסרת שיער בלייזר, כתבו לנו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.