הסרת שיער גברים – והסוד של דיוויד בקהאם

כדורגלן העבר דיוויד בקהאם חשף סוד הקשור בשגרת הטיפוח שלו. מהו הסוד המפתיע ואיך זה קשור להסרת שיער גברים? התשובה בכתבה

דיוויד בקהאם, כדורגלן העבר בן ה-43 הנשוי לזמרת להקת ה"ספייס גירלס" בדימוס, ויקטוריה בקהאם, מאז ומעולם טיפח – תרתי משמע – תדמית של גבר המודע לצורך לדאוג למראה העור שלו, בין היתר בשל השהות הממושכת שלו בשמש. מכיוון שלא היה לו את הידע הדרוש לבחירת בקרמים המתאימים, הוא פשוט השתמש בתכשירים שאשתו, מעצבת האופנה ואם שלושת ילדיו, השתמשה בהם, כך סיפר בראיון שהעניק לאחרונה.

"הגישה שלי לטיפוח כללה תמיד סחיבה ממוצרי הטיפוח של אשתי", הוא מודה בחיוך. "תמיד הייתי מודע לאופן שבו רציתי שהשיער שלי יראה, דברים כאלו, אבל בקריירה שלי הייתי בחוץ רוב הזמן. אם זה כשגרתי במנצ'סטר, במדריד או בלוס אנג'לס, בכל מקום נאלצתי להתמודד עם מזג אויר שונה. זה עורר את המודעות שלי לדאגה לעור, וידעתי שלאשתי יש תמיד יש את המוצרים הטובים ביותר, אז השתמשתי בשלה".

בקהאם, שצבר ניסיון מספק כדי לתחזק קו מוצרי טיפוח משלו, הוסיף כי "מעולם לא נהגתי להשתמש בשטיפת פנים מלבד בזו שאשתי השתמשה בה. אף פעם לא פיניתי לזה את הזמן. אבל עכשיו יש לי שטיפת פנים, יש לי מסכה ויש לי פילינג משלי. היום זה הרבה יותר מקובל – גברים מדברים על מוצרי הטיפוח שהם משתמשים בהם ומה הם עושים כדי לדאוג לעור שלהם בצורה טבעית, והאופן שבו הם רוצים להיראות. והאמת", הוסיף, "היא שזה מאוד מרגש אותי".

הסרת שיער גברים באמריקן לייזר

אנחנו לא מופתעים מכך שגברים רבים יותר ויותר, ובהם גם דיוויד, משקיעים בטיפוח הגוף. כ-40% מהמטופלים העוברים הסרת שיער באמריקן לייזר הם גברים. אנו רואים מדי יום כיצד גברים משקיעים יותר מאשר בעבר בטיפולי הסרת שיער, הסרת משקפיים, עיצוב הגוף ומראה הפנים, נראים טוב ומרגישים מצוין.

בניגוד לעבר, אנו רואים כי מי שעוברים הסרת שיער גברים, אינם נבוכים בכך, גאים להשוויץ בתוצאות ואף ממליצים על הטיפולים לחבריהם.

למידע נוסף על טיפולי הסרת שיער, יופי, חיטוב הגוף והסרת משקפיים באמריקן לייזר, השאירו לנו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.