הסרת שיער באמצעות… משחת שיניים?!

ולוגרית מוכרת שיגעה את הגולשים כשהמציאה משחה ביתית לצורך הסרת שיער. לא תאמינו אילו חומרים מכיל התכשיר. אנחנו מעדיפים הסרת שיער בלייזר, אבל מביאים לכם את כל הפרטים

אנחנו כאן באמריקן לייזר מציעים הסרת שיער בשיטות המתקדמות בעולם, אבל ולוגרית מסוימת הצליחה להפתיע אפילו אותנו. הוולוגרית שעוררה שיחה ערה ברשת, פיתחה משחה ביתית להורדת שיער, תוך שימוש במוצרים שאפשר למצוא בארון בכל מטבח וחדר מקלחת.

מאדינה שריאנזדה, ולוגרית יופי שהתפרסמה הודות לסרטונים שלה בנושאי יופי וטיפוח, שיתפה עם 413 אלף העוקבים שלה וידאו שבו הדגימה, צעד אחר צעד, שיטה חדשה שבאמצעותה היא הורידה  שיער מהזרוע שלה על ידי ערבוב של שני מרכיבים פשוטים.

שני החומרים שמאדינה ערבבה הם משחת שיניים ואבקת כורכום. היא ערבבה אותם בקערה ואז מרחה את העיסה שנוצרה על היד שלה והותירה אותה להתייבש. כשהסירה אותה לאחר הייבוש, היא גילתה ששיער הזרוע שלה ירד עם העיסה.

הוולוגרית המשפיעה העירה ש"משחת השיניים היא הגורם העיקרי להסרת השיער בעוד שהכורכום מרגיע את העור". היא הוסיפה שצריך לתת לעיסה להתייבש ולשפשף אותה בניגוד לכיוון צמיחת השיער, ולבסוף לנגב את הכל עם מטלית לחה.

לפי הדרמטולוגית המובילה של אוניברסיטת ייל, כדאי להשתמש בשיטה הזו בזהירות: "אפשר לייצר עיסה טובה אבל להיות ערניים לכל שינוי בעור, מאחר והעיסה עלולה גם ליצור גירוי ולא להיות כל כך אפקטיבית".

 

הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר

עם כל הכבוד לתכשירים מפוקפקים מחומרים ביתיים, אנחנו באמריקן לייזר מציעים לכם להיפרד מהשיער המיותר למשך זמן ממושך, באמצעות טכנולוגיות מוכרות, מבוססות מדעית ותחת פיקוח רפואי.

באמריקן לייזר אנו מבצעים הסרת שיער באמצעות טכנולוגיה מבוססת אור – לייזר ו-IPL, באמצעות מכשירים מהמתקדמים בתחום, המאושרים על ידי משרד הבריאות, ה-FDA וה-CE האירופאי. הטיפולים באמריקן לייזר מתבצעים תחת פיקוח רפואי, כאשר אנו היחידים המציעים בארץ חבילות הסרת שיער ללא הגבלה – עד לתוצאה.

אז עם כל הכבוד למשחת שיניים ולכורכום, אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח ליצור עמכם קשר ולהזמינכם לפגישת יעוץ ללא תשלום.