הקפאת שומן: 5 סלבריטאיות שעברו אותה

חשבתם שכוכבות הוליווד חטובות רק בזכות הנתונים הטבעיים שלהן? הסלבריטאיות הבאות עברו על פי השמועות הקפאת שומן, וגם אתם יכולים

הקפאת שומן היא שיטה נפלאה, לא פולשנית, שפותחה על ידי מדענים בהרווארד להיפטר מתאי שומן מיותרים אחת ולתמיד באמצעות טמפרטורות נמוכות. היתרון שלה הוא ביכולת להתמקד באזורי גוף ספציפיים שתזונה ופעילות גופנית לא מצליחים לשנות. ההצלחות המוכחות של השיטה הפכו אותה לפופולרית גם בקרב ידוענים, הנה רשימה חלקית:

מולי סימס

מולי סימס טיפלה בשומן הבטן שהתקשתה להיפטר ממנו לאחר שני הריונות. "אין זמן השבתה. זה מושלם עבור אימהות ואני לגמרי מתכוונת לעשות את זה שוב".

ג'ניפר אניסטון

קשה להאמין שמישהי שנהנית ממראה מושלם כמו ג'ניפר אניסטון מתהלכת עם גרם שומן מיותר. אבל גם אניסטון, הידועה בחיבתה לטיפולים לא פולשניים, עברה הקפאת שומן כפתרון לאזורים בעיתיים, שהתאפשרה הודות לעובדה שהטיפול אינו מערב סכינים או מחטים.

הסרת שיער בסרטים

קלואי קרדישיאן

כוכבת הריאליטי שינתה את המראה שלה לחלוטין, ירדה במשקל באמצעות דיאטה ותרגילי כושר – ובפינישים הסתייעה בהקפאת השומן. קלואי בת ה-32 סיפרה בראיון שלמרות שהיא "בתולת בוטוקס" היא עשתה טיפולי הקפאת שומן לטיפול בסימני המתיחה בישבנים. (השמועה אומרת שגם אחותה המפורסמת, קים, מחבבת מאוד את השיטה והתנסתה בכמה סשנים).

לינדזי לוהן

השחקנית המוערכת מתעתדת לעבור טיפול שני בהקפאת שומן במרפאת כוכבים בלונדון. לוהן העלתה ביקורת מהללת ביוטיוב וחשפה כי "האהבה שלי לטיפולי הקפאת שומן רק מתעצמת, לפעמים לא בא לי ללכת שוב ושוב למכון הכושר אבל יש גם אפשרות אחרת… אז אני ממש מתרגשת לגבי זה".

מריה קארי

למרות שמריה קארי מאוד סלקטיבית וחשאית לגבי האינפורמציה שהיא חושפת בכל מה שקשור לשמירה על המראה שלה, ציפור קטנה המקורבת לקארי מספרת שחלק מההרזיה של קארי בזמן האחרון אפשר לייחס לטיפול הקפאת שומן שהיא מתמידה בו.

גם אתם יכולים לעבור טיפול הקפאת שומן. למידע נוסף, השאירו לנו את פרטיכם בתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר!