הסרת שיער בלייזר – אמת בפרסום

מדוע נשים בפרסומות להסרת שיער – נראות חלקות מלכתחילה? יצרנית מיכשור לטיפולי הסרת שיער הציפה את השאלה בקמפיין לא שגרתי

תהיתם פעם למה נשים המוצגות בפרסומות טלוויזיה כשהן מגלחות את שיער הגוף שלהן, הן תמיד חסרות שיער גוף מלכתחילה? כשהיא מנפצת מסורת שנמשכה עשורים שלמים בכל העולם, שחררה באחרונה יצרנית סכיני גילוח אמריקנית פרסומת בה היא מראה איך נשים מבצעות הסרת שיער, באופן ראליסטי.

בפרסומת מוצגים קטעים מפרסומות אחרות, בהן נשים שמבצעות הסרת שיער גוף באמצעות סכין גילוח – כשהן מגלחות אזורי גוף חלקים לחלוטין, וברקע מוזיקה נוסטלגית, עם הכיתוב "כאן אין שיער" ו"גם כאן לא". כמו כן אומרת הפרסומת כי "יותר ממאה שנה משווקת הסרת שיער לנשים על ידי מותגים שגרמו לנו להאמין שלנשים אין בכלל שיער גוף, עד עכשיו."

בהמשך הפרסומת מופיע תיעוד הרבה יותר ראליסטי ושעיר של נשים מסירות שיער מבתי השחי שלהן, מהרגליים, מקו המפשעה ומכל מקום אחר, ושל סכיני גילוח עטורי שיער, מראה מוכר לכל אשה שנוהגת לעבור הסרת שיער בדרך זו. לסיום עולה הסלוגן ברוח התקופה "להיראות נורמלי, אשה אנושית".

הפרסומת, דווח בתקשורת בארה"ב, מתאימה את עצמה לרוח התקופה – #bodypositivity – תפיסה חיובית של הגוף – היא תנועה הולכת ונרחבת של נשים שנמאס להן להתאים את עצמן לסטנדרטים הצרים של היופי והן דורשות לתת מקום לקשת רחבה יותר של מראות, ולעודד קבלה עצמית ולא ניסיון להשתנות בכל מחיר. במסגרת הטרנד מעלות נשים רבות תמונות של עצמן כדי להרחיב את הגדרות היופי המקובלות. לדברי החברה מדובר במגמה ש"מותגים אינם יכולים להתעלם ממנה".

הסרת שיער בלייזר – הדרך הנוחה ביותר

כאן באמריקן לייזר אנו מאמינים שכל אשה וגבר יכולים לבחור לעצמם מהי הדרך שגורמת להם להרגיש הכי נוח בגוף שלהם. אם אתם מרגישים שאתם זקוקים להסרת שיער – אנו ממליצים כמובן לעשות זאת באמצעות הסרת שיער בלייזר – הדרך הפשוטה, הטובה והנוחה ביותר. הסרת שיער בלייזר מאפשרת לכם להיפרד מסכיני הגילוח הטורדניים וליהנות מגוף חלק לטווח ארוך.

רוצים לדעת עוד? מוזמנים להשאיר לנו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה – וניצור עמכם קשר.