מילוי קמטים בזהב – הכירו אמנית אנטי אייג'ינג

שוקלים לעבור מילוי קמטים? הכירו אמנית שמילאה את קמטיה בזהב – והפכה את התוצאה לתערוכה מרהיבה

קמטים עלולים להוות נושא מעט רגיש אצל רוב האנשים. אחרי הכל, לאף אחד מאתנו לא קל עם הזמן החולף ללא שוב. רבים חושבים לעבור מילוי קמטים כדי ליהנות ממראה פנים צעיר יותר, ובהחלט מדובר בטיפול יעיל. הדוגמנית והאמנית ההונגרייה, אנדי קאקזיבה, לקחה טיפולים לצורך מילוי קמטים צעד אחד קדימה – ומילאה את קמטיה בזהב. את התוצאה היא הציגה לראווה בעיר טורינו באיטליה.

מילוי קמטים – 24 קראט

הקיץ פתחה קאקזיבה את התערוכה שלה שנקראת "Turning (g)old" בגלריה הממוקמת על גדת נהר הפו בעיר טורינו. שיא התערוכה היה סדרת פורטרטים של פניה של קאקזיבה, כשהקמטים שלה ממולאים בזהב ובדבק ויניל שתוחם אותם בצורה מרהיבה. "היא מכירה את עולם צילומי הפנים טוב מאוד ויודעת איך להשתמש בפנים שלה", אומרת אוצרת התערוכה אנג'לה מדרסאני. תעשיית היופי והעיסוק באובדן יופי הם הנושא המרכזי של התערוכה, נושא שמהדהד לרקע של האמנית בתעשיית הדוגמנות. "זה טבעי שהאמנות שלה תתמקד בנושאים הללו" ממשיכה מדרסאני.

"היצירה שלה יוצרת עולם דמוי אגדה", אמרה מדרסאני, "יש שטיחים וגלגלים מסתובבים, מלכות מרושעות שמסרבות להזדקן, מראות קסומות שגונבות לנו את הפנים וחבלים ארוכים שמכוונים אותנו חזרה לנתיב הבטוח".

זו אחת הסיבות שהתערוכה כוללת גם מראות. המבקרים יכולים להביט בהשתקפות שלהם ולראות את קמטי הזהב של קאקזיבה על פניהם שלהם. ישנם גם מספר מתקנים המורכבים מחבלים ושקי יוטה אשר מסמלים עור מזדקן, המתקשה עם הזמן והשמש.

מילוי קמטים באמריקן לייזר

אנו אמנם לא מציגים את מילוי הקמטים בגלריה, אך אנו בהחלט מתייחסים לכל טיפול מילוי קמטים כאל מעשה אמנות. אנחנו באמריקן לייזר לא עושים שימוש בזהב, אלא בחומרי מילוי שעומדים בתקן האיכות Gold Standard ומבטיח שלפניכם יגיעו רק מוצרים משובחים, עמידים, העומדים בתקנים המחמירים ביותר ובאישור משרד הבריאות.

אם אתם שוקלים לעבור מילוי קמטים, טיפולי אנטי אייג'ינג או טיפולי פנים להצערת העור, מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור איתכם קשר לתיאום פגישת יעוץ ללא תשלום.