לפני הסרת משקפיים – 7 טעויות של מרכיבי עדשות מגע

עוד לא עברתם הסרת משקפיים בלייזר? הנה 7 טעויות מסוכנות שיתכן שאתם עושים עם מחסנית עדשות המגע שלכם. שימו עין!

עדשות מגע מסייעות לאנשים רבים שסובלים מבעיות ראייה, אבל לצד היתרונות הרבים של העדשות, השימוש בהן חושף את משתמשיהן לבעיות כמו דלקות, זיהומים, יובש בעיניים וכו'. כדי להימנע מאלה, הנה רשימת טעויות שאתם אולי מבצעים בטיפול בעדשות שלכם, וכדאי להימנע מהן, לפחות עד שעוברים הסרת משקפיים בלייזר:

אתם לא רוחצים ידיים לפני שאתם נוגעים במחסנית – אתם רוצים את העדשות שלכם נקיות ככל האפשר. לכן הדבר החשוב ביותר הוא שטיפה יסודית של הידיים לפני שאתם מסירים או מניחים את העדשות. הסכנה במגע לא נקי היא שמיקרואורגניזמים קטנים יעברו לעדשות מהידיים שלכם ומשם לעיניים הדרך קצרה.

אתם לא שוטפים את המחסנית לאחר השימוש (או בכלל) – מחסנית העדשות היא מעין צלחת פטרי קטנה וחיידקים ובקטריות יכולים לשגשג ולגדול בה במהירות. אם אתם לא מנקים את המחסנית באופן קבוע אתם פשוט מעבירים את מצע החיידקים לעדשה, ומשם לעיניים שלכם.

אתם משתמשים במי ברז לניקוי המחסנית  – עדשות לא אמורות לבוא במגע עם שום סוג של מים, לא מי-ברז, לא מים רתוחים ולא מים מינרליים. לכן כשאתם מנקים את המחסנית השתמשו בתמיסה המיועדת לכך.

אתם משתמשים באותה מחסנית לאורך זמן – זיהומים ולכלוכים יכולים להסתתר במקומות שקשה להגיע אליהם כאשר מנקים את המחסנית ולכן מומלץ להחליף למחסנית חדשה לעתים קרובות, גם אם המחסנית נראית מבריקה ומצוחצחת.

אתם לא מחליפים את כל נוזל התמיסה במחסנית בכל פעם – וכך אתם בעצם משאירים את החיידקים מהתמיסה הישנה ומשרים בהם את העדשות הנקיות. חשוב להחליף את כל הנוזל בכל שימוש.

אתם שומרים את המחסנית בחדר לח כמו חדר האמבטיה – חדר האמבטיה הלח מהווה קרקע אידיאלית להתפתחות חיידקים. הוסיפו לזה את העובדה שבחדר האמבטיה נהוג להתיז ספרי כמו דאודורנט, בושם או ספריי לטיהור אוויר, ורסיסים עלולים להגיע לעדשת המגע ומשם לעיניים שלכם. עדיף לשמור את מחסנית העדשות בחדר אחר, לח פחות.

הסרת משקפיים בלייזר – הפתרון הנוח

ואם נמאס לכם מכל כאב הראש הזה, נסו לבדוק אם אתם מתאימים להליך של הסרת משקפיים בלייזר. טיפול הסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר מתבצע באמצעות מכשור מהמתקדמים בעולם, באישור משרד הבריאות, ה-FDA ומכון התקנים, ובעזרת טכנולוגיית EBK – פיתוח חדשני ייחודי המקצר אף יותר את משך ההחלמה ומפחית את תופעות הלוואי.

אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אם אתם מתאימים לעבור הליך של הסרת משקפיים, בעזרת בדיקה יסודית ומעמיקה ללא עלות וללא התחייבות. מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה ונזמינכם לבדיקת התאמה לטיפול הסרת משקפיים בלייזר, ללא תשלום או התחייבות.