הסרת שיער גברים – הנורמה החדשה

סקר חדש מראה שרוב הגברים הצעירים מעוניינים בהסרת שיער גברים ושרוב הנשים חושבות ששיער גוף גברים אינו מושך. כך הפכה הסרת שיער גברים לנורמה החדשה

אם פעם שיער חזה נחשב לסממן לגבריות (תעיפו מבט על שון קונרי וברט ריינולדס הצעירים) הזמנים השתנו, ובקרב הדור הצעיר האידיאל הגברי כבר לא כולל חזה שעיר. אם תשאלו גברברים צעירים, שרירים הם המרכיב החשוב ביותר במראה הגברי, והסיבה שיותר ויותר גברים משקיעים כסף ומאמץ בהליך של הסרת שיער הגוף שלהם היא פשוטה: להדגיש את שרירי הבטן והחזה.

החל מספורטאים בינלאומיים דרך כוכבי הריאליטי וכלה בכוכבים הוליוודיים, המודל הגברי העדכני כבר לא כולל שיער חזה סמיך, אלא שרירי בטן וחזה מעוצבים וחלקים למשעי.

הסרת שיער גברים היא הנורמה החדשה גם לפי סקר עדכני בקרב אלף גברים בגילאים 18-35, 85% מהם קוצצים או מסירים את שיער הגוף שלהם או חשים נכונות להתנסות בחוויה. ההמלצה להסיר את שיער הגב מגובה בסקר נוסף לפיו תשע מתוך עשר נשים מוצאות את שיער הגב הגברי בלתי מושך. תוצאות הסקרים משקפות מפנה בין דורי שחושף את הגישה הנוכחית כלפי דימוי הגוף והגבריות המודרנית. הדבר בא לידי ביטוי גם במגוון מוצרי הסרת שיער הגוף המיועדים לגברים שמשיקים מותגי הטיפוח הגדולים.

המגמה היא פועל יוצא של טרנד בריאות-הגוף ההולך ומתרחב בשני העשורים האחרונים, החל ממכוני הכושר המזהים מראה שרירי עם בריאות ודרך מגזיניי הגברים, שעל השערים שלהם מופיעים גברים חלקים ובנויים לתלפיות, שהחליפו את הגבר הישן שיושב ומתלוצץ על כוס בירה. המגמה קיבלה חיזוק גם מתחום האתלטיקה המקצועית: בין אם אלה רוכבי האופניים והשחיינים שמאמינים שגוף חלק משפר את האווירודינמיות ואת ההישגים להם, או שחקני כדורגל שטוענים שטיפולי הסרת שיער הגוף מעלה את האפקטיביות של העיסויים הספורטיביים שהם מקבלים.

הסרת שיער גברים באמריקן לייזר

אנחנו באמריקן לייזר מציעים הסרת שיער גברים (וגם נשים) באמצעות טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, כאשר מאות אלפי לקוחות מרוצים כבר עברו אצלנו הסרת שיער בלייזר בהצלחה. אמריקן לייזר היא הרשת היחידה בישראל המציעה חבילות הסרת שיער גברים והסרת שיער נשים ללא הגבלה – עד לתוצאה.

אנו מזמינים כל גבר שמעוניין להרגיש טוב יותר עם גופו, ליהנות מגוף חלק וממראה מודרני ואסתטי, למלא את הטופס שבתחתית העמוד וניצור איתו קשר לתיאום פגישת יעוץ ללא תשלום.