אנטי אייג'ינג – הווידוי של קייט ווינסלט

קייט ווינסלט, לעד רוז מ"טיטאניק", חשפה שיטות אנטי איג'יינג' המסייעות לה לשמור על מראה רענן וזוהר בגיל 42. גם אתם יכולים!

אולי משום שהיא לנצח תהיה רוז דוויט בוקייטר מ"טיטאניק" בדמיון של כולנו, ואולי פשוט כי היא אחת השחקניות האלגנטיות הפועלות היום, שגרת היומיום של קייט וינסלט מסקרנת רבים. "בגיל 42 אני קצת יותר מודעת לענייני בריאות", מודה השחקנית הבריטית בראיון למגזין "אינסטייל", כאמא לשלושה אני רוצה למקסם את הכח הפיזי שלי, וגם לשמור על העור שלי בריא וטבעי. אני מאמינה שיופי ובריאות משתקפים בפנים שלנו, בעיניים שלנו ובתחושה שלנו. כל אלה הולכים יד ביד עם אלגנטיות".

האם את מתעוררת מוקדם בבוקר באופן טבעי?

עם שלושה ילדים אני חייבת. בדרך כלל אני מתעוררת בין שש לשש ורבע בבוקר, וזורקת את עצמי למקלחת. אחר כך אני מכינה כוס תה זריזה, אחר כך אני מכינה ארוחת בוקר לכולם, בדרך כלל סמוצ'י, ואחר כך אנחנו יוצאים למסע בן 40 דקות לבית הספר. אנחנו ממצים את המקסימום מהזמן שלנו במכונית – כולם אוכלים במכונית ובוחרים שיר שהם אוהבים. זמן הנסיעה הזה מיוחד מאוד עבורנו.

את בדרך כלל דואגת לאחרים. מה זה בשבילך לדאוג לעצמך?

"הרבה מיצים ירוקים. המקרר שלנו תמיד מלא בתרד, בקייל, במלפפונים. אני צמחונית ובעלי טבעוני, כך שחלק גדול מהמזון שלנו מבוסס על צמחים. בעלי טבעוני זמן קצר יחסית, מה שהצריך אותנו להפוך ליצירתיים יותר עם אוכל, וזה כיף."

איזה מוצר גורם לך להרגיש אלגנטית במיוחד?

"מסכת פנים של לנקום. זה מוצר מנצח, בעיקר לאחר טיסות ארוכות או לפני אירועי שטיח אדום. ואני שותה המון המון מים!"

האם יש לך שגרת טיפוח קבועה בבוקר?

"אני מנסה לגנוב דקה או שתיים כדי לשים מייקאפ, לסלסל את הריסים שלי בזריזות ולמרוח קצת משחה מגינה לשפתיים. לפעמים אני זורקת מסקרה בכיס ואם אני מספיקה את כל אלה אני מאוד גאה בעצמי. הלוואי שהייתי יכולה לספר שאני אוהבת ליהנות ממסאז', מפדיקור או לפנק את עצמי, אבל אין לי את הזמן לזה."

איזו פעילות גופנית קבועה את מבצעת?

"פאוור יוגה, פעמיים בשבוע, סיבולת לב ריאה ויש לנו כלב אז אני אוהבת לצאת איתו להליכות."

הסרת שיער

אנטי אייג'ינג – החבילה של אמריקן לייזר

את לא חייבת להיות כוכבת הוליוודית כדי ליהנות מעור קורן כמו של קייט ווינסלט גם עם ילדים קטנים ולו"ז עמוס. אנחנו באמריקן לייזר מציעים את כל מה שאת צריכה כדי להיראות טוב ולהרגיש מצוין – תחת קורת גג אחת. את מוזמנת ליהנות אצלנו משלל טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים: הזרקות חומצה היאלרונית, הזרקות בוטולניום טוקסין (בוטוקס), טיפולי פנים לצורך מיצוק העור באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, פילינג לייזר ועוד ועוד. הטיפולים מבוצעים על ידי צוות מנוסה, תחת פיקוח רפואי, באישור משרד הבריאות ומכון התקנים.

למידע נוסף על טיפולי אנטי אייג'ינג ברשת אמריקן לייזר, כתבי לנו את פרטייך בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח להזמינך לפגישת יעוץ יופי ללא תשלום.