הקפאת שומן – לקוחות מספרים: "המראה החיצוני השתפר"

רגינה, מאמנת כושר מנוסה, רצתה לשפר את חיטוב הגוף שלה. היא עברה הקפאת שומן באמריקן לייזר ונהנית מהתוצאות. "אני ממליצה לכל מי שיש לו בעיה דומה לשקול טיפול הקפאת שומן," היא אומרת

גם לאנשים ששומרים על כושר באופן קבוע, ועל תזונה בריאה, יש לפעמים קושי בהשגת המראה הרצוי. לגוף האנושי יש מגבלות, ולא תמיד אפשר לעצב אותו בצורה הרצויה לבד. לפעמים כולנו צריכים מעט עזרה בתהליך חיטוב הגוף. רגינה, בת 47 מבת ים (השם המלא שמור עמנו מטעמי חסיון רפואי), היא מאמנת כושר בעיסוקה – ואף על פי כן, היא הרגישה שהיא זקוקה למעט עזרה כדי להגיע למראה אליו היא שואפת.

כאשר שמעה רגינה על הפתרון החדשני של הקפאת שומן בקור לצורך חיטוב הגוף, שמבוסס על טכנולוגיה חדשנית שפותחה בארה"ב, היא החליטה לנסות אותה: "רציתי להסיר אזורי שומן קטנים שהיו לי בגב העליון ובצדדים. הפריעו לי הכפלים של השומן באזורים האלה והבנתי שבעזרת הקפאת שומן בקור אפשר להיפטר מהם, קיוויתי שבתום הטיפול יהיה לי גב חלק ללא כפלים".

רגינה הגיעה לסניף של אמריקן לייזר, והחלה לעבור טיפולי הקפאת בקור לצורך חיטוב הגוף – לשביעות רצונה. "בזכות המטפלת שלי סבטלנה והמקצועיות שלה האמנתי שאקבל את התוצאה הרצויה. לשמחתי, עברו בערך ארבעה חודשים, ובעקבות הטיפול הכפלים נהיו פחות בולטים, העובי שלהם הצטמצם והמראה החיצוני שלי השתפר לשביעות רצוני. אני מודה לכל הצוות על הסובלנות, המקצועיות והנדיבות וממליצה לכל מי שיש לו בעיה דומה לשקול טיפול הקפאת שומן."


הקפאת שומן לחיטוב הגוף

הקפאת שומן לצורך חיטוב הגוף

מהי הקפאת שומן לצורך חיטוב הגוף? זהו טיפול שפותח ע"י מדענים יוצאי אוניברסיטת הרווארד ובי"ח מסצ'וסטס ומבוסס על הגילוי שקירור מוביל להרס של תאי שומן. הטיפול הוא חיצוני ולא כרוך בכירורגיה. הרס של תאי השומן באזורים המטופלים יוצר תוצאות בולטות לעין, שיכולות לעזור למטופלים להיראות ולהרגיש טוב מתמיד. הטיפול אינו כואב ובטיחותו גבוהה, כאשר הוא מתבצע בקליניקה מוכרת, תחת פיקוח רפואי.

כמעט לכל אחד מאתנו יש מצבור שומן לא רצוי, שלא מגיב לספורט ולדיאטה. טיפול הקפאת שומן שכבש את העולם, מאפשר להיפטר ממצבורי השומן הלא רצויים. הטיפול מביא לפירוקם של מצבורי שומן באזורים רבים כמו מותניים, בטן תחתונה ועליונה, ירכיים פנימיות וחיצוניות, סנטר כפול, זרועות ועוד, ללא צורך בכל ניתוח או בפעולה פולשנית.

אם גם אתם רוצים, כמו רגינה, לעבור הקפאת שומן לצורך חיטוב הגוף, להיראות טוב ולהרגיש מצוין, אצלנו באמריקן לייזר מצפים לכם טיפולים בטוחים ויעילים. למידע נוסף השאירו לנו את פרטיכם או התקשרו: 1700707060.