הקפאת שומן – מלא כוכבים

אדל בספלוב משיקה טיפולי הקפאת שומן לחיטוב הגוף באמריקן לייזר

טיפול הקפאת שומן חדשני לחיטוב הגוף ב"אמריקן לייזר", הושק באירוע חגיגי של מגזין "מנטה", בהשתתפות אדל בספלוב, טיטי איינאו, עינת שרוף, ליהיא גרינר, אירה דולפין ועוד…

הקפאת שומן מתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

כמעט כולנו נושאים מצבורי שומן עודפים, כאלה שלא נשמעים גם לדיאטות הקפדניות ולאימוני הכושר המחמירים ביותר. טיפול חדש באמריקן לייזר, מסייע להיפרד ממצבורי השומן הסוררים האלה – ללא רעב, זעה או מאמץ. הטיפול, הקפאת שומן, מתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, באישור ה-FDA ומשרד הבריאות, שפותחה על ידי מדענים מאוניברסיטת הרווארד, לא פחות.

הטיפול החדש והמסקרן הושק באירוע חגיגי, באירוע welness הנוצץ שערך מגזין הבריאות "מנטה" ב-TLV fashion mall, לצד חידושים חמים נוספים בעולם האסתטיקה והבריאות. בכנס הציגה אמריקן לייזר את הטיפול החדש באמצעות סרטוני הדגמה.  במתחם הוצב מתקן דמוי כדור שלג ענקי, אליו הוזמנו המבקרים להיכנס ולהצטלם למזכרת.

מפורסמים רבים ביקרו במתחם אמריקן לייזר והביעו עניין בטיפול החדש, ובהם אדל בספלוב, שייצגה את אמריקן לייזר בכנס וניצלה את ההזדמנות כדי ללמוד עוד על הטיפול החדשני. לצד אדל בספלוב, חגגנו את ההשקה המרגשת גם עם טיטי איינאו, ליהיא גרינר, עינת שרוף, מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה ועוד.

תמונות מאירוע ההשקה:

 

[rev_slider SHOM]

 

 

"זה תהליך שבו באמצעות קור, גורמים לשומן בגוף להתפרק באופן עצמאי. זה עניין של חיטוב, ומספק פתרון שעוזר למי שנראות ונראים טוב, לסגור פינה," סיפר ד"ר חגי בצר, המנהל הרפואי ב"אמריקן לייזר".

מי שמעוניין להיפרד ממצבורי השומן ולהתחטב, ללא כאב, ללא ניתוח ועם תוצאה מהטיפול הראשון, על ידי צוות מנוסה, תחת פיקוח רפואי קפדני, מוזמן ליצור קשר בטלפון 1-700-70-70-60 או למלא את הפרטים בטופס בתחתית העמוד ונחזור אליו לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות.




Back to Top