לפני הסרת משקפיים – 7 בעיות של מרכיבי עדשות

משתמשים בעדשות מגע? יתכן שהבעיות הבאות מוכרות לכם. קראו על 7 מהתופעות הנפוצות שמהן סובלים מרכיבי עדשות מגע לפני הסרת משקפיים בלייזר

בעולם מושלם עדשות המגע היו פשוט מחליקות לתוך העיניים שלנו בצורה קלילה ולא מותירות זכר, אלא שבמציאות לפעמים ישנה תחושה שהמשימה העיקרית של העדשות היא להציק לעיניים שלנו. הנה כמה מהבעיות הנפוצות שגורמות לגירויים בעיניים בגלל עדשות מגע. סיבות אלו גורמות לעתים קרובות למרכיבי עדשות מגע לבחור להיפרד מהעדשות ומהמשקפיים, ולעבור הליך להסרת משקפיים בלייזר.

  1. העיניים שלכם יבשות – עין יבשה עלולה ליצור סימפטומים כמו גירוי ותחושה של שריטות בעין. הנחת עדשות מגע בעין יבשה עלולה להחמיר את התסמינים הקיימים.
  2. אתם סובלים מאלרגיות – אלרגיה לפריחה, לקרדית אבק הבית, לעובש וכדומה גורמת למערכת החיסונית בגוף לשחרר חומרים כימיים ואלו מובילים לעתים לגירוד, לאדמומיות ולדמעות. מתחת לעדשה עלולים להילכד אלרגניים, דבר שעלול להחמיר את התסמינים.
  3. גוף זר מתחת או על העדשה גורם לגירוד – אם גוף זר לכוד מתחת לעדשה הוא עלול לגרות את העצבים שעל הקרנית. התחושה היא של כאב, צריבה או שריטה. אם גוף נתקע על העדשה הגירוי יורגש בחלק הפנימי של העפעף והתחושות שתתפתחנה יהיו דומות.
  4. איפור יוצר גירוי – איפור עלול להילכד מתחת לעדשה ולגרום לגירוי, לירידה באיכות הראייה ולתגובה אלרגית שתלך ותתעצם במשך היום. לכן מומלץ להתאפר אחרי הכנסת העדשות.
  5. העדשות שלכם לא מתאימות בדיוק לעין, או שאתם מרכיבים אותן יותר מדי זמן – לכל עין יש קימור משלה ולכן חשוב להתאים את העדשה לעין. כאשר העדשה לא מתאימה באופן מדויק נוצרת תחושה של גירוי ושל חוסר נוחות בעין. תחושה דומה יכולה להיווצר גם אם מרכיבים עדשה שמתאימה לעין למשך זמן ממושך מדי.
  6. דלקת בעפעף – לדלקת בעפעף יכולות להיות מספר סיבות, למשל זיהום חיידקי בעקבות איפור בעיניים או תגובה אלרגית למייק-אפ, מה שיוביל לנפיחות בעפעף, לתחושה של צריבה, לעור מתקלף על העפעף וכמובן לגירוד.
  7. דלקת בקרנית – דלקת בקרנית עלולה להתפתח בגלל זיהום שיוצרים חיידקים, וירוסים, פטריות או טפילים. פגיעה קלה בעין כמו הרכבת העדשות זמן רב מידי יכולה גם היא לגרום לדלקת בקרנית. דלקת כזו עלולה לגרור גירודים, אדמומיות, כאבים, נפיחות, ירידה בראיה ותחושה של גוף זר בתוך העין.

כמו שאתם מבינים – שימוש בעדשות מגע מלווה בלא מעט בעיות פוטנציאליות. מה עושים? כדאי לכם להגיע אלינו לבדיקה – ללא עלות והתחייבות – כדי לגלות אם אתם מתאימים לעבור הליך של הסרת משקפיים בלייזר, שיפטור אתכם מהצורך בשימוש בעדשות מגע.

לתיאום בדיקת התאמה יסודית ללא תשלום, מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.