הטרנד החדש – הסרת שיער מהישבן?!

הסרת שיער מהחזה – צ'ק. הסרת שיער מהגב – מוכר, אבל על הסרת שיער מאזור הישבן כבר שמעתם?

על הסרת שיער חזה או גב אצל גברים כבר שמענו הרבה, אבל מתברר שבשנים האחרונות יותר ויותר גברים בעולם מבקשים לשפר את המראה של האזורים האינטימיים שלהם בישבן. בכתבה שפורסמה בנושא דווח כי יותר ויותר גברים מבצעים הסרת שיער בישבן. בכתבה דווח כי מדובר במגמה הולכת וגדלה של גברים המשקיעים במראה החיצוני שלהם, באזורים שפעם נחשבו לטאבו.

מומחים שצוטטו בכתבה אינם מופתעים מהעובדה שהרגלי הטיפוח של הגבר החדש מגיעים עד לאזורים האינטימיים ביותר. הדימויים הוויזואליים בעולם שסביבנו מעודדים גברים לבצע הסרת שיער במקומות רבים בגוף – ומספר הגברים הפונים לטיפולים מסוג זה עלה בעשרות אחוזים בעשור האחרון, כשהמגמה כוללת יותר ויותר גברים סטרייטים ולא בלעדית דווקא לקהילת הגייז.

המניע מאחורי הטיפול, מעידים מטופלים, הוא פשוט: התחושה נעימה. לא מעט גברים ונשים נהנים ממגע מיני עם עור חלק ואחרים נהנים מרגישות העור לאחר הסרת שיער. "יותר ויותר נשים רוצות שהגברים שלהם יהיו מטופחים וחלקים גם למטה", מסביר אנריקה רמירז, שמספק שירותי טיפוח לגברים כמעט שני עשורים. "לא פעם אלו דווקא הנשים שמתקשרות כדי לקבוע תור לפרטנרים או בני הזוג שלהם, והן בפירוש שולחות אותם עם הוראות מדויקות לביצוע".

הסרת שיער באמריקן לייזר

אנחנו באמריקן לייזר מבצעים הסרת שיער במגוון אזורים בגוף, ואף מציעים חבילות טיפולים ללא הגבלה, המאפשרות לכם לעבור טיפולי תחזוקה בעתיד אם שיער חדש צומח בגופכם לאחר טיפולים מוצלחים, בעקבות שינויים הורמונליים.

טיפולי הסרת שיער ברשת אמריקן לייזר מתרחשים במרפאות המטופחות של רשת אמריקן לייזר, המובילה בישראל את תחום האסתטיקה הרפואית. לחברה 17 סניפים ברחבי הארץ, מצפון עד דרום, והטיפולים בהם מתרחשים, כמובן, בפרטיות ובדיסקרטיות מלאה, באווירה אישית.

למידע נוסף על הטבות לטיפולי הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר – מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור אתכם קשר.