3 כוכבות שעבורן אנטי אייג'ינג הוא דרך חיים

הוליווד אמנם מכורה לנעורים, אבל כוכבות רבות נראות נהדר גם אחרי גיל 40. הכירו שלוש כוכבות שעבורן אנטי אייג'ינג הוא דרך חיים, ונראות כיום נפלא לא פחות מאשר כשנתקלנו בהן לראשונה

ג'ודי פוסטר: מי שנחשפה כילדת פלא בסרט "נהג מונית" ומאז הספיקה לזכות פעמיים באוסקר, נראית גם בגיל 56 כאילו היא עדיין בשנות השלושים שלה. אולי זה היופי הפנימי שלה, שכן פוסטר היא אחת הנשים הבודדות בתעשיית הסרטים ההוליוודית שכנראה צולחת את העשור השישי לחייה ללא ניתוחים פלסטיים. מהו אנטי אייג'ינג למענה? כך סיפרה בראיון: "בשבילי זה יותר עניין של דימוי עצמי" היא אמרה בראיון למגזין פיפל, "אני מעדיפה שאנשים יגידו 'וואו, יש לאישה הזו אף מזעזע' מאשר 'וואו, האישה הזו עשתה ניתוח אף מזעזע'". ואף פעם לא מזיק, כמובן, להיוולד עם הגנים הנכונים. אין ספק שכל אנטי אייג'ינג מתחיל בכך.

גוון סטפני: חובבי שנות ה- 90 שומרים לה פינה חמה בלב כסולנית להקת הפופ "נו דאוט". אמנם נדמה שמאז עברו רק שתי דקות, אבל גוון סטפני סוגרת השנה 49 אביבים, אבל לא הייתם מעריכים שהיא בת דקה יותר מ-35. מן הסתם אחד מהדברים שיוצרים אנטי אייג'ינג במקרה שלה, הוא שמחת החיים המתפרצת והעובדה שהיא עדיין מתלבשת כמו נסיכת פאנק צעירה. עם זאת, חייבים להודות שאלו היו נראים פאתטיים אם לסטפני לא היה את המראה הנכון שיגבה אותם. גם אם גוון עברה ניתוחים פלסטיים או פרוצדורות אחרות, הם לא גורעים מהמראה הטבעי הצעיר שלה.

האלי ברי: השחקנית האמריקאית, שנרשמה בהיסטוריה כשחקנית האפרו-האמריקנית הראשונה שזכתה באוסקר על גילום דמות ראשית, חוגגת השנה 52 אביבים. ברי נמנית על אוכלוסיית הכוכבים ההוליוודית שאינה מתכחשת ואף ממליצה על טיפולים קוסמטיים שונים וניתוחים שעברה לצורך אנטי אייג'ינג ושיפור המראה במהלך הקריירה שלה. את הטיפולים היא משלימה באמצעות עבודה קשה בחדר הכושר. צפייה של חשבון האינסטגרם שלה מבהירה שאין מנוס מהמסקנה – ברי לא רק נראית צעירה לגילה באופן אותנטי, היא נראית נפלא לכל גיל.

הסרת שיער בסרטים

טיפולי אנטי אייג'ינג באמריקן לייזר

אם גם אתם רוצים להיראות טוב ולהרגיש מצוין בכל גיל, אנחנו באמריקן לייזר מציעים מגוון רחב של טיפולי אנטי אייג'ינג – תחת קורת גג אמינה ואיכותית אחת. מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח להזמינכם לפגישת יעוץ ללא תשלום, ולהתאים לכם חבילת אנטי אייג'ינג המתאימה במיוחד לכם.