הסרת שיער גברים ב"האח הגדול" בבריטניה

צופי האח הגדול VIP בבריטניה קראו לאחד מהמתמודדים לעבור הסרת שיער גברים, לאחר שחשף גב וכתפיים שעירות

עונת האח הגדול בישראל הסתיימה לאחרונה, וגם עונת תכנית המציאות הפופולארית בבריטניה מעוררת סערה מסוג לא צפוי. צופי התכנית האדוקים קראו לקומיקאי הבריטי הקומיקאי הארדיפ סינג קוהלי המככב בגרסת ה-VIP של התכנית, לעבור הסרת שיער גברים, או לפחות להסתובב עם חולצה.

אוהדי האח הגדול VIP בבריטניה התחננו בפני קברניטי התוכנית שיגרמו לאחד המתמודדים, הקומיקאי הארדיפ סינג קוהלי, להפסיק להסתובב בבית עם חלק עליון חשוף וללבוש חולצה, לאחר שטענו באכזריות כי שיער גופו אינו מושך אותם.

הסרת משקפיים בלייזר

הסרת שיער גברים – לא בשבילו

כבר אחרי ארבעה ימים בבית האח הקומיקאי הסקוטי בן ה 49 הרגיש בנוח מספיק להסתובב בבית בחזה חשוף. אלא שחלק מהצופים פחות אהבו לצפות בגבו ובכתפיו השעירות והעלו פוסטים בטוויטר עם הערות אכזריות בנושא. "בבקשה בבקשה, שהארדיפ ילבש חולצה", התחננו הצופים, "שיער הגוף שלו דוחה אותי, מעולה לא נתקלתי במראה כזה".

הסרת שיער גברים באמריקן לייזר

אנחנו באמריקן לייזר, מודעים לכך שטיפולי הסרת שיער גברים כבר הפכו לנורמה. אנו מציעים חבילות משתלמות לטיפולי הסרת שיער גברים ללא הגבלה עד לתוצאה הרצויה. דבר זה נחוץ, משום שבמהלך טיפולי הסרת שיער גברים ונשים, רק זקיקי שיער פעילים מושפעים מן הטיפול.

בגופו של כל אחד מאתנו גם זקיקי שיער רדומים שאינם מושפעים מן הטיפולים, ויכולים להצמיח בהמשך שיערות בעקבות שינויים הורמונליים, נטייה גנטית או פשוט עם הזמן.

הסרת שיער גברים ונשים באמריקן לייזר מתבצעת באמצעות מכשירים מהמתקדמים בעולם. הטיפולים מבוצעים על ידי מטפלות ומטפלים מנוסים ומוכשרים, תחת פיקוח רפואי.

למידע נוסף על הסרת שיער גברים, הסרת שיער נשים, טיפולי אסתטיקה והסרת משקפיים באמריקן לייזר, מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר