הקפאת שומן – סיפור ההצלחה של חן בן-זקן

חן בן-זקן הקפידה על תזונה נבונה ועל ספורט, אבל רצתה להיות חטובה יותר. היא עברה הקפאת שומן באמריקן לייזר, "עכשיו אני יכולה ללבוש הכל וזה נראה יפה יותר" היא מספרת. קראו על ההצלחה שלה

גברים ונשים רבים חולמים על גוף חטוב – אבל למרות שהם פועלים כדי להשיגו, באמצעות פעילות גופנית ושמירה על תזונה בריאה – הם מתקשים להגיע לתוצאות משביעות רצון. הסיבה לכך היא שישנם מצבורי שומן, שלעתים פשוט מסרבים להיעלם בשל מבנה גוף, אופן חילוף חומרים ועוד.

זה בדיוק היה המקרה של חן בן-זקן בת 34 מירושלים. כשהיא שמעה על הטיפול החדש שאנו מציעים באמריקן לייזר, הקפאת שומן, שמאפשרת לחטב את הגוף ולהיפרד מעודפי השומן העיקשים ללא מאמץ – היא החליטה להתנסות בו.

"רציתי להסיר קצת עודפים בצדדים ובבטן. שמעתי חוות דעת טובות על הטיפול, והבנתי שהוא יכול להתאים למישהי כמוני שעושה ספורט ורוצה קצת עזרה כדי להתחטב. תמיד חשבתי שספורט זה כל מה שצריך אבל הבנתי שלפעמים זה לא מספיק. עברתי טיפול בשומן בבטן ובמותניים, והאמת היא שלא האמנתי שלא אראה את השומן הזה שוב. להפתעתי ולשמחתי העודפים נעלמו. עברתי בסך הכל ארבעה טיפולים ואני מאוד מרוצה. עכשיו אני יכולה ללבוש הכל וזה נראה יפה יותר. כבר מהטיפול השני הרגשתי את התוצאות, ועכשיו חצי שנה אחרי הטיפול הראשון הכל נראה מעולה. חשוב לי גם להודות לצוות המדהים שטיפל בי, עם המון סבלנות ותמיד עם חיוך. בהחלט אמליץ לחבריי ולבני משפחתי לשקול הקפאת שומן באמריקן לייזר".

הקפאת שומן, חן בן-זקן – לפני

הקפאת שומן – להתחטב בלי להזיע

הקפאת שומן היא טיפול חדשני שפותח על ידי חוקרים מאוניברסיטת הרווארד ומבי"ח הכללי מסצ'וסטס. במסגרת הטיפול, קירור מבוקר מביא להרס של תאי שומן ללא פגיעה ברקמות אחרות. מדובר בהליך חיצוני ללא ניתוח הנערך באופן נינוח, ללא צורך במאמץ מצד המטופל. כשהטיפול מתבצע במרכז מוכר כמו אמריקן לייזר, הוא בטוח למטופלים.

הקפאת שומן – המדע שמאחורי ההצלחה

איך זה פועל? תאי שומן קופאים בטמפרטורה פחות נמוכה מתאים אחרים. בשיטה החדשה, השומן מוקפא באופן ממוקד, עד לטמפרטורה המובילה להרס של תאי שומן בלי פגיעה בעור, בשרירים, בעצבים ועוד. תאי השומן מסולקים מהגוף באופן טבעי – ואתם נראים חטובים יותר.

למידע נוסף ולפגישת יעוץ ללא תשלום בנושא הקפאת שומן, כתבו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.