הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה לאחר הריון

עיתונאית הריונית הופתעה מצמיחת שיערות בולטות על בטנה ופרסמה תמונות חושפניות שתיעדו את התסמין. אנחנו לא מופתעים – בדיוק לשם כך אנו מציעים חבילות הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה!

הריון הוא חוויה משמחת ומרגשת, אך יש לו, כידוע, תופעות לוואי רבות – מזיעה מוגברת ועד לבצקות ברגליים, כאב בעצם הזנב ואפילו תזוזת שיניים. התופעות משתנות מאישה לאישה והרשימה ארוכה מאוד. בנוסף לכל אלה עלולה לצוץ במהלך ההיריון גם בטן שעירה – וזה בדיוק מה שהעיתונאית מוניק באולי חוותה על בשרה, תרתי משמע.

מוניק התמודדה עם התסמין כבר מהשליש הראשון של ההיריון, ועד לשבוע 25. "כשהבחנתי בזה בפעם הראשונה במקלחת, החלטתי שלא יזיק לבטן שלי קצת שמפו", סיפרה באולי בחיוך לאתר הנשים האוסטרלי "מאמאמיה".

העיתונאית התייחסה לחוויה בהומור: "אני חושבת שאוכל לסרוג לתינוק שלי סוודר מהשיער העודף," היא התבדחה. לאחר מכן השתמשה באולי ברשתות החברתיות כדי להשוויץ בגוף החדש שלה. היא שיתפה תמונה עם הכיתוב "למען האיזון של ההיריון המושלם, היזהרו מהבטן השעירה שלי. אני קוראת לה 'האנגריד' ואני אוהבת אותה עד כדי בחילה. מצטערת אבל אני לא מגלחת אותה בשבילכם יותר, בן הזוג יצטרך להתרגל". לכיתוב היא הוסיפה האשטגים הומוריסטיים.

באולי סיפרה שעברה הסרת שיער בלייזר בשנות העשרים שלה, אבל ההיריון החזיר את השיער. ד"ר יוזף סגרוי, רופא מיילד, אמר לאתר כי שיעור יתר נחשב נורמלי במהלך ההיריון בגלל שינויים הורמונליים הנגרמים בההלך ההיריון וכי השיער צפוי להיעלם די מהר מעצמו לאחר הלידה.

תופעות לוואי נוספות במהלך ההיריון כוללות גם פטמות מוגדלות, הפרשת רוק מוגברת, הגדלת כפות רגליים ואפילו דימום בחניכיים.

הסרת שיער ללא הגבלה – התשובה לשינויים בהריון

אנחנו באמריקן לייזר מודעים להתעוררות שיער גוף שעלולה להתרחש בהריון, אבל כדאי לדעת שלא רק נשים בהריון יכולות לחוות צמיחה של שיער גם לאחר הסרת שיער מוצלחת. גם נשים שאינן בהריון וגברים יכולים לחוות צמיחת שיער חדש באזורים שהיו בעבר חלקים.

מדוע זה קורה? מאחר שבגופנו ישנם זקיקי שיער רדומים, שאינם מצמיחים שיערות. הסרת שיער בלייזר פוגעת רק בשערות הצומחות מזקיקים פעילים. עם זאת, אם לאחר הסרת השיער, זקיקים רדומים מתעוררים בשל שינויים הורמונליים, הריון, נטייה גנטית ועוד, השערות החדשות יצמחו ללא קשר להסרת שיער קודמת.

לכן אנו מציעים באמריקן לייזר חבילות הסרת שיער ללא הגבלה, המאפשרות לך לעבור טיפולים נוספים ללא תוספת תשלום, כדי לחזור ליהנות מעור חלק ונטול שיער, גם לאחר הריון, צמיחת שיער חדש ואם יש צורך בתחזוקה.

אנו לא מבצעים הסרת שיער בלייזר בהריון או במהלך ההנקה, כי בתקופות אלו עדיין מתרחשים שינויים הורמונליים, אך לאחר סיום ההנקה לקוחות שרכשו חבילת הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה, חוזרות אלינו ללא תשלום נוסף כדי לשמר את התוצאה האיכותית שנהנו ממנה.

למידע נוסף ולפגישת יעוץ ללא תשלום בנושא הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר, כתבו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.