הסרת משקפיים בלייזר עשויה למנוע אקנה

הרכבת משקפיים בקיץ החם עלולה לגרום לאקנה. רופאי עור מספרים איך להתמודד עם הבעיה, לפחות עד לטיפול הסרת משקפיים בלייזר

אקנה היא בעיה נפוצה בקרב בני נוער, אבל גם מבוגרים לא מעטים נאלצים להתמודד עם הבעיה. מדוע? רשימת הגורמים שעלולים לעורר את היווצרות האקנה ארוכה מאוד. פצעון יכול לצוץ על הפנים כתוצאה מהורמונים שמקורם במתח, משימוש בתכשירי עור ושיער לא מתאימים או כתופעת לוואי של תרופות. לפי מאמר שפורסם באחרונה באתר האינטרנט hellogiggles, אפילו משקפים תמימים עלולים לגרום לאקנה.

במהלך הקיץ כולנו מזיעים הרבה יותר מהרגיל. זיעה מכסה את עורנו לא רק בגוף, אלא גם בפנים. ד"ר דיוויד קנגלו, כירורג פלסטי ממרפאת 'קנגלו' שבניו יורק, הסביר בכתבה כי "שומנים, חיידקים, פסולת עור וכו' נלכדים לעתים מתחת למסגרת המשקפיים בנקודות בהן היא באה במגע עם העור, מה שמוביל לסתימת נקבוביות ולהיווצרות אקנה".

ד"ר וויטני בו, דרמטולוג ניו יורקי ומחבר הספר "היופי של עור מלוכלך", אמר "החיכוך למעשה עלול לגרום למשהו שנקרא 'אקנה מכנית', כלומר כתוצאה מנקבוביות שנסתמות פשוט עקב לחץ מתמיד ושפשוף". החדשות הטובות הן כי אקנה מסוג זה לא מתפשטת לכל שטח הפנים אלא נוצרת "בכל מקום שבו יש מגע בין המשקפיים לעור".

איך להימנע מאקנה כתוצאה מהרכבת משקפיים

יש כמה דברים שניתן לעשות כדי למנוע את אקנה כתוצאה מהרכבת משקפים:

    1. ניקוי משקפיים: הקפידו לנקות את המשקפיים מדי יום כדי להסיר מהם חיידקים ושומנים.
    2. ניקוי פנים: כמו כן מומלץ לנקות היטב את הפנים כדי למנוע הצטברות שומנים ולכלוך על העור.
    3. בחירת משקפיים מתאימים: דבר חשוב נוסף הוא בחירה במשקפיים שלא משפשפים או נוגעים בעור. כדאי לנסות מספר זוגות ולראות איזה מהם נתמך על ידי האף והאוזניים מבלי ליצור חיכוך עם הלחיים.

      הסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר

      כמובן שאפשר פשוט להיפרד ממשקפיי הראייה ומעדשות המגע אחת ולתמיד. אנחנו באמריקן לייזר מבצעים טיפולי הסרת משקפיים בלייזר במגוון שיטות מתקדמות ובהן שיטת EBK, המפחיתה עד למינימום את תופעות הלוואי של ההליך ומקצרת את משך ההחלמה ממנו. טיפול הסרת משקפיים בלייזר ברשת אמריקן לייזר הינו בטיחותי, מתבצע בעזרת מיכשור רפואי משכולל באישור ה-FDA, ה-CE האירופי, משרד הבריאות ומכון התקנים, על ידי רופאי עיניים מנוסים.

      למידע נוסף ולבדיקת התאמה ללא תשלום להסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר, כתבו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.