אנטי אייג'ינג – הסוד של אנג'לינה ג'ולי נחשף

אנג'לינה ג'ולי חושפת את האשה שאחראית לאפקט אנטי אייג'ינג כה מוצלח. קראו ותגלו מה הסוד שלה!

אחת הנשים היפות בעולם, אנג'לינה ג'ולי, חשפה את זהותה של הדרמטולוגית שלה, ד"ר רונדה ראנד, בראיון. "אימי הביאה אותי אליה כשהייתי קטנה, עם הצלקת הראשונה שלי" סיפרה ג'ולי בראיון על ראנד, שאחראית ככל הנראה לאחת מההצלחות הידועות בעולם בתחום טיפולי אנטי אייג'ינג. "לדעתי, העובדה שהייתה מישהי שעודדה אותי להיות טבעית ככל האפשר עזרה לי מאוד," גילתה הכוכבת.

ראנד עצמה הסכימה לחשוף כמה פרטים הנוגעים לשגרת טיפוח העור המינימליסטית של השחקנית, הכוללת טיפולי אנטי אייג'ינג נבחרים. לדבריה, "כשג'ולי ידעה שתהיה לה קריירת משחק, היא רצתה לטפל בעורה בצורה הכי הגיונית. יש לה מזל שהיא ירשה את העור היפה של אמא שלה. היא תמיד הייתה יפה טבעית, ולכן היא לא הייתה צריכה לעשות הרבה. היה לה צורך רק בקרם הגנה השומר על אנטי אייג'ינג, בניקוי נכון עם חומר ניקוי עדין, בנוגדי חמצון, לפעמים חומצות גליקוליות ומוצרים טבעיים. היא לא זקוקה למוצרים חריפים עם הרבה כימיקלים כדי ליצור אפקט אנטי אייג'ינג." אמרה ראנד.

הסרת שיער בסרטים

כשאנג'י צריכה טיפול בפיגמנטציה

כאשר ג'ולי מבקרת במרפאה של ראנד לטיפולים, המטרה העיקרית שלהם היא להפחית עקבות פיגמנטציה מהשמש. "כשהייתי בהיריון, היו לי כתמים כהים על הפנים שהפכו כהים יותר. אז אני עושה IPL פעם אחת לכמה זמן", אמרה ג'ולי, וראנד פירטה: "לפעמים, כאשר היא שוהה באקלים שמשי מאוד, היא עלולה לבקש טיפול בפיגמנטציה. אפשר לסייע לזה באמצעות IPL. אנחנו זהירות מאוד, אף אחד מהדברים האלה לא משנה את איכות העור או גורם לצלקות", היא מסבירה.

הרופאה התייחסה גם לצורך של ג'ולי בטיפולי אנטי אייג'ינג: "נכון שאנג'לינה חוותה את גיל המעבר קצת מוקדם יותר מהרגיל", ציינה ראנד, אבל המלצותיה לאנטי אייג'ינג בגיל המעבר דומות לכל שגרת טיפוח טובה. לדבריה, אפילו במהלך שינויי גיל המעבר, כל עוד את דואגת להקפיד על לחות העור ומשתמשת במוצרים איכותיים כמו נוגדי חמצון, חומצות אלפא או רטינול, העור שלך יישאר בריא ומלא חיות.

לא רק אנג'לינה יכולה! אנחנו באמריקן לייזר מציעים מגוון טיפולי אנטי אייג'ינג, הזרקות בוטולניום טוקסין (בוטוקס), חומצה היאלרונית, טיפולים בפיגמנטציה, פילינג ועוד. למידע נוסף ולפגישת יעוץ ללא תשלום בנושא, כתבו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.