הסרת שיער לאחר הריון – אימהות משתפות

אחרי ההיריון יש לא פעם צורך לעבור שוב הסרת שיער. גולשת ששיתפה את תחושותיה בנושא יצרה שיח ער

נשים רבות מוטרדות מהשינויים במראה שלהן במהלך הריון. בנוסף לשינויים בגזרה המובנים מאליהם, לעיתים קרובות שיער הגוף של נשים בהריון הופך כהה יותר וגדל בצפיפות גבוהה יותר. מדובר בתהליך טבעי לגמרי ואף שכיח, הנגרם בשל רמות ההורמונים העולות בגוף, ועדיין נשים רבות מתקשות להתמודד עם השינויים שהוא מביא.

משתמשת של אתר האימהות "מאמזנט" הודתה שהריון השפיע מאוד על הביטחון העצמי ודימוי הגוף שלה. היא כתבה: "תמיד הייתי אישה מלאת ביטחון ומלאת אהבה עמוקה לגוף שלי. עכשיו אני בהריון ומוצאת שהשינויים בגוף מרתקים. הבעיה היחידה היא שפתאום הפכתי להיות די שעירה".

היא הודתה ש"יש לי מלא שיער פלומתי על הבטן מעל הפופיק, ושיערות הערווה שלי החלו לצמוח למעלה לכיוון הבטן! אני לא יכולה לגלח אותן כי הן חוזרות לצמוח למחרת, ונראות כמו זיפי זקן שחורים. האם אני נוהגת בצורה לא הגיונית כשאני לא מרשה לבן זוגי לראות אותי בלי חולצה? האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי להפחית את כמות השערות האלה? אני מפחדת מהרגע בו הבטן שלי תהיה ענקית ואני לא אוכל לראות מה אני עושה שם למטה".

בעקבות התחינה לעזרה, זכתה ההריונית לתגובות רבות, שרובן ייעצו לה להפסיק לדאוג לגבי המראה שלה. "אם זה מאוד מביך אותך, תלבשי בגד עליון שיכסה את החלקים השעירים. אבל אם לא התביישת בזה בעבר, בן הזוג שלך ירצה לדעת מה השתנה. הריון הוא לא מראה זוהר במיוחד, ואם בעלך עומד להיות נוכח בלידה הוא עומד לראות דברים הרבה יותר מאתגרים משיער פופיק".

"נראה לי שעדיף פשוט לשתף אותו", כתבה מגיבה אחרת. "הוא חלק מהמסע הזה, אם כי זה עדיין הגוף שלך והבחירה שלך. אני הייתי מנסה לאמץ את זה, או פשוט מתארגנת על הסרת שיער".

הסרת שיער ללא הגבלה – התשובה לשיעור בהריון

צמיחת שיער בתקופת ההיריון היא טבעית לגמרי. בגופנו קיימים זקיקי שיער רדומים ושינויים הורמונליים כמו אלו שמתרחשים בהריון, יכולים לעורר אותם. אנו סבורים שגוף האישה יפה בכל תקופה, בייחוד בתקופת ההיריון. עם זאת, מי שמעוניינת להיפרד מצמיחת השערות לאחר ההיריון, יכולה ליהנות באמריקן לייזר מחבילות הסרת שיער ללא הגבלה.

חבילות אלו מאפשרת לעבור בכל תקופה טיפולי הסרת שיער ללא צורך בתשלום נוסף, במידה שהתרחשה צמיחת שיערות חדשות בשל הריון, לידה או מכל סיבה אחרת. יש לציין שעל מנת שהטיפול יהיה יעיל, איננו מבצעים טיפולי הסרת שיער במהלך ההיריון והלידה.

שיהיה בשעה טובה, ואם את מעוניינת בפרטים נוספים – השאירי לנו את פרטייך בטופס שבתחתית הדף, וניצור עמך קשר.